Пловдивски опит! Млади учители срещу новите технологии, страх ги било от експерименти

Автор: Мариана Панчева
Коментари (4)
12:37 / 04.07.2017
15230
Бивши и настоящи ученици от
ОУ "ЯНЕ САНДАНСКИ":
виж още
Намерете бивши съученици, състуденти, колеги и стари приятели! Регистрирайте се или влезте в профила си.
Въвеждането на новите технологии в клас не минава без съпротива сред учителите, показва пловдивският опит. За процеса на въвеждане платформата Гугъл класна стая разказа директорът на ОУ "Яне Сандански", предаде репортер на Plovdiv24.bg. 

Платформата в школото от район "Южен" е внедрена за третите класове, както и учениците от 5, 6 и 7 клас. 

"Стартирахме я с голям ентусиазъм от страна на училищното ръководство и група колеги, както и със серизона съпротива от друга част от колегията", сподели Маргарита Бозова. "Това всъщност е най-голямото препятствие - преодоляване на вътрешната съпротива. Вероятно очаквате да кажа, че против са били учителите в предпенсионна възраст, не е така", коментира още тя. 

По думите й обикновено съпротивата е от по-млади учители, които се страхуват да напуснат зоната на познатото, което току що са усвоили и не искат да рискуват с новото, в което все още не са достатъчно уверени. От друга страна пък точно учителите с повече опит са склонни да експериментират и не изпитват страх от това. 


Този браузър не поддържа видео елемента.


Виж коментарите (4)
Още новини от Новини от Пловдив:
ОДМВР Пловдив с мерки за охрана на обществения ред днес
Големи промени в движението в Пловдив
Легендарният камион на Coca-Cola пристига в Пловдив утре
Шофьор: Ограничението тук е 30 км/ч, а тези се крият като мишки с...
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
Големи промени в движението в Пловдив утре, да няма изненадани


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).