ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивските училища подават заявки за учители от "Заедно в час" до 11 юни | ||||||
| ||||||
Всички училища от Пловдив и областта все още могат да подават заявки за учители от програмата “Нов път в преподаването" на “Заедно в час". До 11 юни всички директори, които искат да включат в екипите си нови учители от програмата на организацията, трябва да подадат своите свободни позиции през формуляр на сайта на “Заедно в час". Крайният срок е съобразен с повишеното търсене на нови учители и освобождаването на позиции в училищата в края на учебната година. "Заедно в час" вече 10 години работи за това всяко дете в България да има достъп до качествено образование и възможност да реализира потенциала си, независимо от средата, в която живее, и социално-икономическия си произход. В своята програма "Нов път в преподаването" организацията търси, обучава и развива способни и мотивирани професионалисти от различни сфери, които да работят дългосрочно за положителна промяна на образованието в България. “В заявките си директорите могат да попълнят както позиции, за които са сигурни, че ще имат нужда от учители, така и позиции, за които ще имат яснота и ще бъдат потвърдени на по-късен етап", споделя Блага Тодорова, специалист “Стратегически партньорства" в “Заедно в час". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5800) | 58% | |
Не (3208) | 32% | |
Не мога да преценя (947) | 10% |