"Уважаеми Г-н Билбилев, съжаляваме, че отне толкова дълго да се свържем с Вас. Благодарим Ви за сигнала, който отправихте. Продуктът, от който се интересувате, има дата на годност до информацията относно партидния номер, на гърба на опаковката. Продуктът, който сте предоставили на снимките, има липсваща дата на годност и изглежда, че тази информация е била отрязана. Моля, не консумирайте продукти с липсваща дата на годност.
Извършихме разследване въз основа на партидния номер (ЛОТ код ), време на производство и снимките, която любезно ни предоставихте. Направихме подробно разглеждане на производствените отчети и резултатите ни показаха, че няма отклонения в качеството в сравнение с обичайните стойности.
Въз основа на резултатите от разследването, отделът за качествен контрол стигна до заключението, че продуктът е бил в желаното състояние, преди да напусне нашия контрол. Най-вероятната причина за ситуацията, пред която се изправихте, е неправилната манипулация в склада на дребно или на самото място на продажба.
За съжаление, след като продадем нашите продукти, те вече не са в ръцете ни и не можем да твърдим, че те са правилно съхранени. Въпреки това магазините, в които се продават наши продукти, се информират редовно за условията за правилно съхранение и манипулиране.
Уверяваме Ви, че информацията, събрана по време на разследването, ще бъде използвана за непрекъснатото подобряване на качеството на нашите процеси.
Планираме още веднъж да разпространяваме инструкции за правилното съхранение и манипулиране на нашите продукти по време на следващите редовни срещи с нашите колеги и по този начин да освежим тази тема и да предотвратим повторното възникване на такава ситуация. Също така предприемаме стъпки за повишаване на осведомеността за правилното съхранение със собствениците на малки магазини за търговия на дребно. Благодарим ви още веднъж за вашето разбиране и подкрепа".