ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Подновяват ремонта на "Брезовско шосе"? Да, ама не!
Автор: Диана Бикова 17:08 / 26.08.2024Коментари (2)5643
©
С всеки изминал ден надеждата, че ремонтът на "Брезовско шосе" ще бъде завършен окончателно до края на 2024 г., се топи като ланския сняг. Десетки бизнеси успяха да фалират, гражданите пък като че ли свикнаха да пътуват по запечатка, а не гладък асфалт. След преодоляването на всички административно-документални недоразумения между община Пловдив и фирмата изпълнител съобщихме с голяма доза ентусиазъм, че строители и археолози се връщат на обекта

Оказа се, че оптимизмът е бил напразен. С изгрева в ден понеделник ведро си помислихме, че със започването на новата седмица на терена вероятно ще се появят машини, работници и специалисти. Но не би. И този ден си замина по живо по здраво, в очакване на следващия.

Какво се случва на "Брезовско шосе"?

През улицата минава Северният обходен колектор, който е част от Водния цикъл на Пловдив. Полагането на големите тръби бе възпрепятствано от попадащата в трасето праисторическа селищна могила Яса тепе 1.

За пълното завършване на "Брезовско шосе" остават около 150 метра. Според изчисленията на строителите, там трябва да се сложат 15-16 тръби. За всяка от тях са необходими 20 дни, или общо 300 (работни) дни. По думите на археолозите предстои навлизане в най-важната част на могилата, което означава, че една тръба може и по-бавно да се слага. Според технологията, машините първо разкопават определен участък за работа на археолозите, те пък правят своите проучвания и чак след завършването на участъка се слагат тръбите. 

Срокове

Целият обект трябваше да бъде приключен до края на 2023 г., но заради археологията, а в последствие и заради административното забавяне, е под въпрос завършването на колектора и тази година. Строителните дейности бяха спрени за зимния период малко преди миналата Коледа и трябваше да бъдат подновени в началото на март. Това не се случи заради продължителни преговори между общината и фирмата относно финансовите условия в анекса към основния договор. 

Паралелно с "Брезовско шосе" трябва да се преасфалтира и южното платно на бул. "Дунав", което е възможно да стане за не повече от 2 седмици.



Още по темата: общо новини по темата: 323
21.10.2024 »
05.10.2024 »
02.10.2024 »
14.09.2024 »
05.09.2024 »
19.08.2024 »
предишна страница [ 1/54 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Всеки умен,знаещ и можещ ръководител първо търси алтернативен път да не го псуват.
на 26.08.2024 г.
0
 
 
ПИМК-а в Пловдив май е по силен от ТИМ във Варна. Той си развява байрака а общината козирува и плаща
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: