ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Полезно за потребителите на административни услуги на МВР Пловдив | ||||||
| ||||||
По линия на “Пътна полиция": Тази сутрин на пункта за идентификация е имало 10 автомобила за регистриране. За издаване или подмяна на СУМПС са изчаквали 15 души, а други 20 са били на гишетата за промяна на собственост на МПС. В последния работен ден миналата седмица общо са били обслужени 719 граждани, от които 187 са представили автомобилите си през каналите за идентификация на МПС, 146 са били за промяна на собственост по документи, 64 – за прекратяване на регистрация на МПС. Близо 300 граждани са посетили сектора за услуги по издаване или подмяна на СУМПС или за връчване на наказателни постановления, 30 са били за други административни услуги /издаване на удостоверителни документи, получаване на протоколи за ПТП, внасяне на проекти за съгласуване на организация на движението/. По линия на “Български документи за самоличност": Тази сутрин в сградата на сектора БДС на ул. “Волга" № 70 за подаване или получаване на документи е имало 40 души. Около 15 души са били пред гишетата на шестте районни управления в Пловдив, 5 са били в РУ – Асеновград, 10 – в РУ – Карлово. В петък общо са били обслужени 1257 граждани. От тях 281 – в сектор БДС, 139 – в Първо РУ, 189 – във Второ РУ, по 184 – в Трето и Четвърто РУ, 120 – в Пето РУ и 95 – в Шесто РУ. В паспортната служба на РУ – Асеновград са били 143 души, 97 – в РУ – Карлово, 21 – в РУ – Първомай, 29 – в РУ – Раковски, 51 – в РУ – Стамболийски и по 23 – в РУ – Труд и РУ – Хисаря. Припомняме, че продължава да е в сила мярката за облекчаване на режима за издаване на лични документи и българските граждани с постоянен адрес на територията на област Пловдив могат да подават заявления за издаване на лична карта и/или паспорт за обикновена услуга (до 30 дни) във всяко едно звено “Български документи за самоличност" на областната дирекция на МВР. Службите се намират в шестте районни управления в Пловдив и районните управления в Асеновград, Карлово, Първомай, Раковски, Стамболийски, Труд и Хисаря. Със същия срок там могат да бъдат подмени и свидетелства за правоуправление на МПС, на които изтича валидността, а в останалите случаи – в сградата на сектор “Пътна полиция" на ул. “Напредък" № 2. В шестте районни управления в Пловдив е въведена и бърза услуга /до 3 работни дни/ за издаване на лични карти и паспорти, а в сектор “Български документи за самоличност" на ул. “Волга" № 70 продължават да се приемат и експресни документи /до 8 работни часа/. Мярката има за цел да облекчи по-натоварените звена “Български документи за самоличност" и същевременно да допринесе за удобството на гражданите, които в рамките на работното време могат да направят избор на предпочитано от тях звено, различно от това по постоянния им адрес. Готовите лични документи се получават в същото звено БДС на ОДМВР – Пловдив, където е подадено заявлението. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Димитър Маринов от филма за Гунди: До три години всичко ще се промени
12:19 / 30.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета