Пловдивчанин се оплака в редакцията на Plovdiv24.bg от действията на електроразпределителното дружество ЕВН. Ето точно за какво става дума:
Здравейте. Не знам вече към кого да се обърна, затова реших да се свържа с вас. Искам да ви попитам дали ЕВН отмениха таксата за включване на ток, ако е бил прекъснат и за колко време са длъжни да възстановят захранването, след като е платена сметката и таксата за включване. Токът ни беше прекъснат вчера.
Платихме сметката, както и такса за включване от 19 лв. Тъй като 2 часа след плащането все още нямахме ток, се обадихме, за да разберем какво става. От ЕВН ни отговориха, че токът ще ни бъде пуснат до 24 часа след плащането.
Възможно ли е това? Попитахме ги колко трябва да заплатим, за да го пуснат още днес, а те отговориха, че таксата за бързо пускане е 36 лв. Законно ли е това нещо, което правят? Моля ви отговорете ми. Съсипаха целия народ!
Репортер на сайта се свърза с пресслужбата на ЕВН, откъдето заявиха:
"Да, в момента тече публична дискусия дали тази такса да отпадне изцяло, но все още няма взето такова решение. Опитваме се възможно най-бързо да пуснем електрозахранването на абонат, на когото то е било спряно, но срокът наистина е до 24 часа след плащането на сумата от 19 лева. Има и експресна услуга, която е по-скъпа и която ни задължава да възстановим тока в рамките още на същия ден".