Нямат край неволите на пловдивчани, ползващи масовия градски транспорт. В Plovdiv24.bg се получи поредният сигнал за липса на отопление в автобус - този път по линия номер 66.
Здравейте, искам да изразя голямото си възмущение, но и ярост по адрес на познатата ни фирма - ЕТ "Грация - Ваня Симеонова". Вчера - 01.03.13 г. в 07:18 ч. си хванах автобус 66 с рег. номер "РА 8985 ВН" от спирка номер 352 (жк. "Тракия" бл. 204). Автобусът, жълт на цвят и видимо 20-25 годишен, спря на спирката, след което започна една усилена борба за отваряне на вратите, които очевидно бяха развалени и се налагаше кондукторът да ги отваря и затваря ръчно. В автобуса беше такъв студ, че хората без проблем успяваха да си видят дъха, което само по себе си говори за градусите (предполагам под нулата).
За 40-те минути пътуване с въпросния автобус буквално премръзнах, а и не само аз навярно. Отделно шумът беше отвратителен, а да не говорим за момчето (кондуктора), на който му предстоеше поредната смяна на кондуктор и домакин едновременно. Вратите буквално се отваряха ръчно, а не с вентила, който е над тях. В 21 век сме, не смятам, че пловдивчани (и не само) заслужават да се возят в такива остарели и едва движещи автобуси, които може би са 5-6 качество (да не е и по- голямо).
Искам да добавя също, че проблемът с този автобус не е от днес, нито от вчера. Не знам, лятото най-вероятно ще се издушим и ще припадаме един през друг, заради такива рейсове без климатик и даже отварящи се прозорци, какъвто беше горепосоченият (но не и единствен естествено). Питам се докога ще продължаваме да търпим своеволията на някои фирми!? Докога!?
Моля Ви като една компетентна и точна медия (каквато сте), да обърнете внимание и да подадете сигнал във въпросната фирма и в нужните институции, които очевидно не си вършат работата. Пределно ясно ми е , че от ЕТ "Грация" ще ви отговорят еднотипно както при всички сигнали (ако изобщо ви отговорят).