ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Предложение: Секция за ляв завой на оживените кръстовища в Пловдив!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:25 / 18.07.2014Коментари (31)11100
© Plovdiv24.bg
След зачестилите катастрофи в Пловдив читател на Plovdiv24.bg излезе със следното предложение:

Здравейте. Пиша Ви относно зачестилите инциденти по възлови кръстовища в града. Тъй като неколкократно съм се опитвал да давам тази идея на съответните органи и абсолютното им безхаберие от тяхна страна, може би ако се придаде обществен интерес на темата и се пусне анкета за гласуване, може би биха могли да си заработят заплатите.

Става въпрос за елементарното решение, а именно "секционно пропускане" на възлови кръстовища или на натоварени булеварди. Така се елиминира възможността да се засичат противоположните посоки и съответно предотвратяване на инциденти. Също така се улеснява левият завой, предизвикващ задръствания на много места в града. Надявам се да обърнете внимание по въпроса. Благодаря предварително.

Репортер на сайта потърси мнението на общинската администрация. Ето какво заяви Никола Янакиев, шеф на ОП "Организация и контрол на транспорта":

"Следим безопасността на кръстовищата съвместно с КАТ. Стрелка за ляв завой не винаги е удачен вариант. Знаете, че предстои реализирането на проекта "Устойчив градски транспорт", в който попадат близо 50 кръстовища, на които ще има специални датчици. Ще се следи потокът и в зависимост от натовареността, ще се определя и режимът на работа на светофарите". 

Инж. Христина Иванова от Звеното за управление на проекта:

"Левият завой зависи от няколко фактора, включително и от броя на лентите на пътя. Предстои цялостно проучване на трафика в града. Всичко ще бъде пренастроено - това е т.нар. адаптивна система за уп
АНКЕТА:
Трябва ли да има секция за ляв завой на оживените кръстовища в Пловдив?

Да
Не

равление на трафика. Настройването на светофарите на кръстовищата ще зависи от трафика и натоварването в определения момент. Където има възможност, ще има и секция за ляв завой, но това тепърва ще се проектира".

Припомняме, че в т.нар Транспортен проект на Пловдив влизат изграждането на 48 км велоалеи и обновяването на близо 50 кръстовища в Пловдив. Това предвижда проектът за модернизация на транспорта в града. Стойността му е близо 44 млн. лева. 

В него се включва и въвеждане на електронно таксуване на пътниците в масовия градски транспорт, както и изграждане на Център за управление на трафика, а именно изграждането на системата за т.н. "зелена" вълна по кръстовищата.

Предвижда се светофарните уредби да бъдат обновени с т.н. тип LED, т.е. снабдени със светодиоди.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на бойко ст стоянов
премахни филтъра

+4
 
 
Ако не могат да се сетят сами, да гледат как е в Европа!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: