ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Предложете как да се реши проблемът с прелезите в Пловдив
Автор: Васил Динев 08:00 / 13.10.2018Коментари (18)10655
© Plovdiv24.bg
Ето какво написа на редакционната ни поща читател на Plovdiv24.bg: "Това се случва почти всеки път, когато прелезът е със спуснати бариери... Въпросът ми е - познайте кой ще премине пръв? Моят отговор е - никой, при това струпване на автомобили пред и под бариерата при вдигането й се получава уникално задръстване и се почва едно свирене, едно бутане, нерядко се стига и до ПТП. Моля, колеги шофьори, за малко спазване на правилата и толерантност..."


Още по темата: общо новини по темата: 16
19.09.2023 »
23.10.2022 »
17.07.2022 »
03.02.2022 »
15.10.2020 »
16.05.2020 »
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Има решение на проблема, дори без да се прокопава под линията или да се вдига линията на пилони. Решението е следното!Представете си как на всеки от трите прелеза на "карловската лииния" тези които идват към прелеза перпендикулярно НЕ могат да го минат, а завиват надясно (тяхно дясно). И така на всеки от трите прелеза. Тези, които завият надясно при този на Пещерско шосе, ще имат право да го преминат на Свобода. Тези, които завиват надясно при този на Свобода, ще могат да го минат на Шести септемрви. А тези от Шести септември - ще го преминат през изградения вече подлез на бул Марица-юг. На всеки прелез ще се изгради система от бордюри, непозволяваща своеволия - има си начин. Така всеки от напречен булевард ще пресича линията през следващия прелез вдясно (за идващите от центъра) и през следващия отляво (за идващите откъм Смирненски). Тоест - всеки идващ от центъра, когато отиде на съседния прелез ще прави обратен завой на него. В момента това става така само на подлеза до Марица. Тази схема предполага всеки прелез да се минава само от една колона коли във всяка една посока на движение. СХЕМА: https://cloud.mail.ru/public/CJ8K/EeDYLh8qz
0
 
 
На тези прелези става така и без да има влак, от средна лента завой наляво към Пещерско и отнемане на предимство! И какво ни питат нас, като най-добре да питат КАТ, защо там ежедневно има поне 500 нарушения и никой не прави нищо!!! Щото КАТ Пловдив така му удисва..... а решения относно инфраструктурата бол, само да има воля, някой в тая ши**на община нещо да направи!
0
 
 
Маха се линията и готово.Ако някой пита ,а как ще стигнат влаковете до Филипово за Карлово и Панагюрище,ще обясня как.През гара Тракия.Нужно е само връзка между Гара Тракия и линията от Филипово-СКутаре,която в момента липсва.Едва ли е повече от 1,5 км.Моста на Марица се подминава и в лява посока се отклонява към гара Филипово.Не е толкова сложно колкото да повдигаш линията на колони и да строиш нов ж.п мост на мястото на стария.И двете неща са ангажимент на НКЖИ ,но моето предложение е по лесно и по евтино.Ж.п моста може да се ползва за нов МПС мост вливащ се в ул.Копривщица.Дали влака ще заобикаля града от Запад или Изток не е от значение.Но сега линията пречи.
0
 
 
Светофари на всички кръстовища с линията, съгласувани със спускането на бариерата. Това е най-безопасното временно решение, докато се повдигне линията, въпреки че ще предизвика известни задръствания.
0
 
 
Еднопосочно движение от двете страни на ох линията.
-1
 
 
Вкопайте я в земята, не виждам по лесна алтернатива..
+1
 
 
Аз чакам да видя сеира който ще настане като се въведе идеята на рижавия дебил
0
 
 
А мишките къде са? Те се показват само като плачат за пари. Всеки знае, че контрол в Пловдив липсва.
+1
 
 
Да се направят данъците за стари коли 2000 лв и при преминаване в централната градска да има такса с електронна винетка ... на прелез 20 стотинки :D гарантирам 100 коли на ден
+2
 
 
Air rail се казва решението. https://www.google.bg/search?biw=1517&bih=730&tbm=
isch&sa=1&ei=vojBW_PyOcKGrwToxYvoBQ&q=air+rail&oq=
air+rail&gs_l=img.3..0i19k1l5j0i7i30i19k1l3j0i7i5i
30i19k1j0i30i19k1.29632.29632.0.30955.1.1.0.0.0.0.
210.210.2-1.1.0....0...1c.1.64.img..0.1.209....0.d
1X1hitwWOk Навсякъде по света железните пътища в градски условия се решават по този начин. В общината би трябвало да работят хора, които имат малко по-широк поглед и съвсем малко обща култура, за да знаят как се решават тези въпроси. Наистина е елементарно. И е смешно и жалко да се задават въпроси от такъв характер с очевидно готови и отдавна известни решения.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
България в еврозоната
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Реставрират Голямата базилика
Дефиле на младото вино 2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: