ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пример за подражание в градския транспорт на Пловдив | ||||||
| ||||||
При всяко показване на картата за пътуване, кондукторът казваше "Благодаря". Шофьорът любезно спря автобуса, за да слезе пътничка, която беше сгрешила автобуса и й беше обяснено много любезно къде трябва да отиде. На коментари относно подобна любезна постъпка на шофьора спрямо пътник в инвалидна количка, имаше коментар, че това е тяхно задължение. Така е, но любезното отношение е признак на култура и възпитание, а не само задължение. Противното е признак за липса на първите 7 години..." |
Още по темата: | общо новини по темата: 1114 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 11.11.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета