Работата по пробива под Водната палата започва следващата година, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Той ще се осъществява паралелно с ремонта на бул. "Марица - юг", съобщи кметът Иван Тотев.
Той припомни, че дейностите по цялата южна част на река Марица ще се осъществяват по ОП "Региони в растеж" и освен булеварда ще засегнат и тротоарите, озеленяването, парковото осветление и други.
"Вече разпоредих да се подготвят оценките и процедурите по възлагане на пробива, така че догодина, когато реновираме булеварда, едновременно с цялата зона да работим и по пробива, за да затворим по-малко пътни учатъци."
"Фонтанът при кръгововото ще бъде преместен на тревните площи на "Цариградско шосе" в близост до бившия хотел на Ванко 1", поясни кметът.
Пробивът е един от трите големи проекта на Общината през следващата година.
Преди време читателите на Plovdiv24.bg имаха възможност да изкажат своето мнение кой от всички предложени варианти за този пробив би бил най-удачен.
В нарочна анкета в сайта най-много гласове - 465, или 28 %, събра вариантът "кръгово, но заедно с подлез". 431 души (26%) се обявиха само за кръгово, 304 (18%) видяха решението в надлез, 187 (11%) бяха за подлез, 160 (9%) искаха на това място да бъде поставен светофар, а 139-ма души не видяха смисъл от промяна на сегашното статукво.
ТОЗИ ПРОЕКТ Е ОЩЕ ПО-НАЛУДНИЧАВ ОТ САМОТО КРЪГОВО.ПОДЛЕЗА ПО БУЛ. МАРИЦА ВЕРОЯТНО ЩЕ БЪДЕ ВИНАГИ ПЪЛЕН С ВОДА,А КОНФЛИКТНИТЕ ТОЧКИ НА НИВО ТЕРЕН СА МНОГО.
Да се направи както е по другите мостове, да се повдигне моста нагоре който да позволи Цар Борис Трети Обединител да премине от долу със тъй наречените уши който позволяват да се предвижиш без проблем както е моста на Герджика. В плановете на Пловдив е заложен по този начин панаирния мост и е предвиден да стане 2 платна с по три ленти във всяка посока като останалата част от булеварда, както и повдигането му за да излезе над бул.Марица юг и бул.Марица север.
Уж всичко се прави за облекчаване на движението. Но движението по моста към светофара на Чифте баня няма да претърпи никаква промяна. От друга страна булевард "Марица" не е чак толкова натоварен, че да изисква четири ленти. Тук обаче изниква и един друг въпрос: Как ще се включват автомобилите от двете средни ленти? Няма ли да си пречат и по този начин тапата да се получава именно там? В този ред на мисли, не е ли по-добре под кръговото да влизат двете средни ленти, а външните да се включват в него? По този начин включването от всички ленти ще се осъществява много по-лесно.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.