ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Професионално развитие в ЕОС Матрикс | ||||||
| ||||||
Към днешна дата EOS Group има над 55 дъщерни компании в Европа и Северна Америка, а екипът от над 7000 висококвалифицирани служители се грижи за професионалното обслужване на над 20 000 клиента чрез индивидуализирани услуги по управление на вземания. Като член на Американската асоциация за събиране на вземания (ACA International), ЕОС прилага в България най-добрите практики и технологии за управлениe на вземания. Подтикнати от желанието си да създадат етичен стандарт в сферата на събирането на вземания в България, през 2011г. ЕОС Матрикс инициира създаването на Асоциацията на колекторските агенции (АКАБГ). В работата си компанията се ръководи от вътрешен Етичен кодекс, прилагайки добрите международни практики в областта. За да разшири екипа си от професионалисти, компанията наскоро назначи нови служители по събиране и управление на вземания в кол център. Във връзка с разширяването на кол центъра си компанията регулярно търси кадри за тази позиция, която изисква кандидатите да притежават много добри комуникативни умения и умения за работа в екип. Детайлите да са нещо, на което обръщат особено внимание, а добрата организираност и стремежът към постигане на високи резултати да са в основата на изпълнението на техните задължения. Работата в международна фирма като ЕОС Матрикс предлага на служителите много възможности за развитие и усъвършенстване на специфични умения и компетенции, което компанията предлага под формата на периодични специализирани обучения. В задълженията на служителите по събиране и управление на вземания влизат дейности по осъществяване на преговори с клиенти по телефон или в лична среща в офиса на компанията. Умението да се прилага индивидуален подход към различните клиенти, съобразен с причините за забавяне на плащането, е от особена важност за компанията. Това се дължи на факта, че за ЕОС Матрикс e важно не само постигането на високи резултати, но и запазването на коректното и уважително отношение към клиентите на компаниите, които ЕОС представлява. Служителите на ЕОС Матрикс прилагат гъвкави погасителни планове, в зависимост от конкретния случай, а качественото и своевременно обслужване на клиентите е приоритет. Компютърната грамотност също е едно от изискванията, тъй като служителите администрират процеса по събиране в специализирана за целта програма. Компанията осигурява работа на над 350 служители на пълен и непълен работен ден, както и множество допълнителни социални придобивки, включване в различни забавни и спортни инициативи, и приятна работна атмосфера. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Радина и Деян Донков отново заедно
12:08 / 01.12.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Димитър Маринов от филма за Гунди: До три години всичко ще се промени
12:19 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета