Проговори засегнатата диспечерка от таксито с изгубения скъп телефон

Автор: Диана Бикова
Коментари (8)
20:33 / 05.01.2022
29195
Диспечерката от таксиметровата компания, в чийто автомобил е бил изпуснат скъп мобилен телефон в първите часове на новата година се свърза с Plovdiv24.bg и разказа какво се е случило от нейна гледна точка.

На 1 януари в централата на "Елма Такси“ дежурни са били няколко диспечерки. Установен е водачът, последната му заявка е била в 7.25 ч. и се е прибрал. Диспечерката е казала на пострадалата клиентка да позвъни вечерта след 20 ч., когато шофорът ще е на линия и да се разбере дали е намерил нещо в колата си. Във въпросния момент други двама таксиджии съобщили в централата, че са намерили телефони.

"Обясних на госпожата, че той дори да го е взел този телефон, не може да го ползва, защото вече може да се проследява от мобилния оператор. Неколкократно й беше обяснено всичко това, така че не може да се говори за пренебрежително отношение и невъзпитано държание. Всички телефонни разговори във фирмата се записват и това може да се провери. Тези разговори ги има в офиса ни“ – каза диспечерката.

Жената уточни, че зарязала пряката си работа и 15 минути обяснявала на съпруга на потърпевшата, а после още толкова време и на самата нея какво трябва да направят, за да се намери изгубената вещ.

"Много колеги са връщали забравени телефони и то не за 2000 лв., а много по-скъпи. И не само телефони – то са и лаптопи, то са електронни цигари... не са им нужни тези неща и да си създават главоболия за подобни неща не е сериозно“ – заяви тя. Защити и колегата си: "Момчето, което е излязло да работи на Нова година, без вина ще е виновно и сега ще го размотават по полиция и по районни да пише обяснения за нещо, което той не е извършил“.

Процедурата на таксиметровите компании при подобни случаи била да се изчака водачът да започне новата смяна и тогава да се свържат с него, за да разберат дали е намерено изгубеното.

Диспечерката заяви, че се чувства лично засегната от епитетите, тъй като е направила всичко по силите си да помогне на клиентите. "С всеки човек, който има подобен проблем, без значение дали е бедняк, милионер или има някакви позиции в обществото, аз се държа по един и същ начин. Но да ме заплашват: "Ти знаеш ли кой съм аз? Аз съм еди кой си!“ - мен това не ме интересува, но звучи грозно“, каза още тя.

Не можа да обясни обаче защо са били необходими цели четири дни да се осъществи връзка между потърпевшите и таксиметровия шофьор.

Виж коментарите (8)

Още по темата (266):
13.12.2023 По случай празниците Vivacom отключва всичките си телевизионни канали до 18 януари
30.12.2022 Д-р Милена Любенова: Периодът около новата година е пренаситен с традиционни празници
28.12.2022 Вижте къде са едни от най-високите данъци в света
27.12.2022 300 деца участваха в "Моята коледна картичка до Дядо Коледа" в карловско
село
24.12.2022 Къде е домът на Дядо Коледа?
23.12.2022 Коледа в Норвегия - снежна приказка от детството
Още новини от Новини от Пловдив:
Това място в Пловдив вече няма да е мръсно сметище
Верижна катастрофа до Пловдив, три коли се помляха
ВиК - Пловдив: Днес тук няма да има вода
След години забавяне в Пловдив дават зелена светлина за втори мно...
ОДМВР Пловдив с мерки за охрана на обществения ред днес
Големи промени в движението в Пловдив


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).