Променен отчетен период за част от клиентите на EVN

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
12:08 / 16.09.2013
4320
EVN България продължава процеса по модернизация на отчитане на електроенергията за битовите и малките стопански клиенти през месец септември 2013 г. В тази връзка за някои клиенти, считано от септември 2013 г., ще настъпят еднократни промени в графика за отчитане на консумираната електроенергия. 

Възможно е само за септември 2013 г. отчетният период за някои от клиентите да обхваща по-кратък период от 30 дни. Респективно отчетният период за друга част от клиентите може да обхваща по-дълъг период от време. По-късите или по-дълги периоди на отчитане ще бъдат само за периода от 1 септември до 30 септември 2013 г. При последващите месечни отчитания отчетният период ще продължи да бъде около 30 дни, като се запазва ролиращият му характер, т.е. отчитане по време на целия месец.

Еднократната промяна в графика на отчитане обхваща 3948 клиенти в различни населени места в Югоизточна България, сред които Пловдив, Димитровград, Сливен, Бургас. С цел максимално доброто информиране, EVN България изпрати индивидуални писма до клиентите. Във връзка с тази еднократна промяна за 431 клиенти от тях е възможно да настъпи промяна и в сроковете за плащане. Напомняме, че утвърдените от дружеството срокове за заплащане на консумирана електроенергия са: 

• I група - от 1-во до 15-то число на месеца 
• II група - от 11-то до 25-то число на месеца.

Промяната в срока за плащане при клиентите, преминаващи от I група към II група или обратно, ще влезе в сила за септемврийската фактура, която се плаща през октомври 2013 г. Тази промяна ще остане в сила и за последващите месечни фактури.

Във всяка издавана от EVN България фактура за електроенергия се съдържа конкретният период, за който е отчетена електроенергията, количеството консумирана електроенергия, срока на следващо отчитане, срока на следващо плащане, както и телефонен номер за връзка. Всеки клиент може да се информира и на денонощен телефон 0700 1 7777, както и на място в обслужващия EVN Офис.

Проектът за модернизиране на отчитането на електроенергия има за цел подобряване на администрирането му и прилагането на дейностите по отчитане на консумацията и нейното фактуриране.

ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при аварии
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 10207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg


Виж коментарите (3)

Още по темата (235):
28.07.2022 Компенсациите за бизнеса за скъпия ток продължават
28.04.2020 След публикация в Plovdiv24.bg: Помогнаха на възрастната пловдивчанка
25.04.2020 Безпомощна жена от Пловдив шокирана от новата си сметка за ток
01.07.2016 Ето ги новите цени на тока и топлата вода за клиентите на EVN
01.07.2016 По-скъп ток за пловдивчани от днес
30.06.2016 Шефът на КЕВР: Токът поскъпва от 1 юли, но минимално
Още новини от Новини от Пловдив:
От днес Пловдив ще има редовен градски транспорт?
Пловдивчанин: Всички лампи мигат. Вчера спря пералнята, днес суши...
Сигнал: Въпрос на време е да стане беля
В Пловдив почетоха паметта на загиналите в Първата световна война...
Ученици от Пловдив присъстваха на научен уикенд в Планетариума в ...
Спират движението по една улица в "Тракия" до февруари


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).