ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Променят Генералния план за организация на движението в Пловдив | ||||||
| ||||||
Ще се търсят промени за транзитния трафик, масовия градски транспорт, посочност и предимство на движението, забрана за движение на определени превозни средства, ограничаване на паркирането в центъра, насърчаване използването на алтернативен транспорт - велосипедно движение. По отношение на градския транспорт ще се търси маршрутната система да осигурява пътувания с възможно най - малко прекачвания; крайните пунктове на маршрутите да бъдат разположени извън централната градска част; разстоянията между спирките да бъдат от 300 до 600 м и при тяхното определяне да се изхожда от: постигане оптимални размери на пешеходния подход до и от спирките и съобщителни скорости на движение. При обособяването на пешеходни пътеки ще се следи за спазване на няколко изисквания: •Да се устроят пешеходни пътеки в кръстовищата на местата, където се пресичат посоките на пешеходните и транспортни потоци. Когато разстоянията между кръстовищата са по-големи или когато интересите на пешеходците го налагат (интензивни насочени пешеходни потоци между обекти, разположени от двете страни на улицата), пешеходните пътеки може да се разположат и в участъци от уличната мрежа между съседни кръстовища; •При избора на местата за пешеходните пътеки да се съблюдава изискването за осъществяване на къси и удобни връзки между спирките на МОПТ при смяна на маршрутите; •Препоръчва се пешеходните пътеки по главната улична мрежа да се устройват на разстояние не по-малко от 200 м и не по-големи ог 400 м.; •В зависимост от интензивността на пресичащите се пешеходни и транспортни потоци, пешеходните преминавания да се устройват на едно ниво, заедно с останалото движение, или на различни нива с транспортното движение. •Пешеходните пътеки, които са устроени на едно ниво, от своя страна, да се предвидят със или без предимство пред транспортните потоци. •Пешеходните преминавания на различно ниво (подлези и надлези) да се предвидят в места с много интензивни пешеходни пресичания, особено при наличието на силно изявени, завиващи транспортни потоци. Тяхното изграждане да се мотивира като целесъобразно само в случаите, когато приложените обикновени организационни мероприятия и технически средства за регулиране са изчерпали своите възможности и вече не са във състояние да осъществяват ефективно разделяне на пешеходните от транспортните потоци. Ще се търси и поощрение на велотранспорта. |
Още по темата: | общо новини по темата: 109 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/19 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Защо нямате тема за избора на генерален секретар на ООН?
на 14.04.2018 г.
0
на 14.04.2018 г.
+3
на 14.04.2018 г.
-1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Радина и Деян Донков отново заедно
12:08 / 01.12.2024
Димитър Маринов от филма за Гунди: До три години всичко ще се промени
12:19 / 30.11.2024
Роден е на днешния ден през 1979 г., наскоро призна за голям порок
16:44 / 30.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Дъщерята на Боби Михайлов и Мария Петрова - голяма красавица
20:32 / 01.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета