© Plovdiv24.bg | | EVN България продължава процеса по модернизация на отчитането на електроенергията за битови и малки стопански клиенти. Той стартира още през 2008 г. с цел повишаване на ефективността и подобряване на качеството на услугата. В тази връзка за някои клиенти през ноември 2012 г. ще настъпи еднократна промяна в графика за отчитане на консумираната електроенергия. С оглед на това е възможно само за ноември 2012 г. отчетният период за някои от клиентите да обхваща по-кратък или по-дълъг период от време от предвиденото в Общите условия на дружеството (около 30 дни). По-късите или по-дълги периоди на отчитане ще бъдат само за периода от 1-ви ноември до 30-ти ноември 2012 г. При последващите месечни отчитания отчетният период ще продължи да бъде около 30 дни (както е предвидено в Общите условия).
Еднократната промяна ще обхване клиенти от следните населени места:
• гр. Пазарджик - 251 клиенти • гр. Пловдив - 687 клиенти • гр. Асеновград - 242 клиенти • гр. Кърджали - 141 клиенти • гр. Хасково - 236 клиенти • гр. Златоград - 175 клиенти • с. Черна гора, община Братя Даскалови - 111 клиенти • с. Манолово, община Павел баня - 212 клиенти • гр. Ямбол - 562 клиенти • гр. Поморие - 620 клиенти • с.Евренозово и с.Близнак, община Малко Търново - 191 клиенти
Заплащането на консумираната през ноември 2012 г. електроенергия ще се извършва през декември 2012 г. Установените от дружеството срокове за заплащане остават непроменени:
• I група - от 1-во до 15-то число на месеца • II група - от 11-то до 25-то число на месеца.
Всеки един клиент може да види конкретния срок, за който е отчетена неговата консумация на електроенергия в издадената от дружеството фактура.
С цел максимално доброто информиране на клиентите, EVN България ще уведоми писмено всеки един клиент за промяната. Допълнително всеки клиент може да се информира и на денонощен телефон 0700 1 7777, както и на място в обслужващия EVN Офис. |