Трите линии са крайно неефективни, а рано сутринта и късно вечерта в рейсовете няма пътници, обясни мажоритарният собственик на "Градски транспорт" Ангел Батаклиев. Той припомни, че компенсациите и субсидиите, гласувани с бюджета, са недостатъчни, пътниците намаляват, а цените на горивата скачат нагоре. През февруари загубите ще нараснат двойно, прогнозира превозвачът.
Днес изтича последният срок, в който фирма "Транс сити" на Ангел Батаклиев, приватизирала "Градски транспорт", трябва да заплати близо 100 000 лева неустойка на общинската Агенция за приватизация за недоставените тролейбуси. Следващата опасност, която надвисва над Батаклиев, е прекратяване на договора. Нека да го прекратяват, давам им "Градски транспорт", но след като ми върнат 27 милиона лева, заяви Батаклиев, който е и общински съветник от БСП. Той обясни, че тези пари е вложил в покупката на общинското дружество и в инвестиции. Аз съм си изпълнил задължението - част от тролейбусите са доставени, други са договорени, но не виждам кой ще пътува в тях, ако дойдат в Пловдив, подчерта Батаклиев. По негови думи загубите от четирите тролейбусни линии са един милион лева годишно.
Източник: в. "Марица"