Пътничка отказа да си плати билета заради липса на климатик
В Пловдив за пореден път граждани сигнализират за нередности в градския транспорт, разбра Plovdiv24.bg.
Във Фейсбук групата "Забелязано в Кючука" пътничка в градския транспорт описа неприятната случка отпреди дни в "прословутия градски транспорт". Ето и нейния разказ без редакторска намеса:
"Бях свидетел на следната случка в прословутия градски транспорт. След чакане от около 20 минути на жегата автобуса дойде, естествено без климатик. Прежалих се, защото бях за две спирки, иначе обикновено слизам от такъв автобус. Мина кондукторката и една жена зад мен изказа недоволство, но не се заслушах, бях зашеметена от жегата. Явно ядосана, кондукторката каза високо:
"Ами то и на мен ми е топло, ама стоя, какво да правя, той автобусът въобще няма климатик". След това взе телефона и набра някого, явно шефа и каза:
"Господине, пътниците отказват да си плащат билетите заради климатика". При което се обърнах да поздравя жената зад мен, която се осмели да си потърси правата и явно отказа да си плати билета.
Та ми щракна, ето къде е разковничето, като няма климатик,за какво да си плащат хората за крематориум ли? Не че е лукс, но в 40 градуса навън да влезеш на 45 вътре, все пак не е човешко. Като стане масово, да ги видим какво ще правят тия мизерници, дето ни мъчат цяло лято. Уж проверки имаше, уж по телевизията ги дадоха и нищо, пак си е същото. Кой допуска автобуси без климатици в движение? И защо лятото са с разреден график и след 20,00 часа няма автобуси. Не стига,че разкопаха целия квартал от всички страни и бутнаха Бетонния мост и е цяло предизвикателство да се излезе от квартала, ами искат и да ни изпържат. Бул."Александър Стамболийски" вече втора година е в ремонт.
Преди няколко лета бях във Варна, возила съм на автобус в 00,00 часа вечерта и си беше средно пълен. Въобще нямам думи. Всеки ден е това ядосване с тоя транспорт".