
ЗАРЕЖДАНЕ...
Пътничка унизена в градски автобус заради 5 монети по 20 стотинки | ||||||
| ||||||
"Здравейте, знам, че не съм първата с подобен сигнал, но именно за това считам за редно да се дава гласност на такива случаи - и дано някой ден намалеят. Качих се вчера сутринта в автобус номер 20 от спирката срещу старческия дом на "Коматевско шосе", като пътувах в посока центъра. Първото, което ми направи впечатление - шофьорът не беше с маска. Подадох му 5 х 20 стотинки за билет, но в отговор получих грубо и недопустимо отношение. Какво имам предвид - започна да крещи как той бил шофьор, не бакалин, искал от мен точни пари или поне 2 х 50 ст., нямал намерение да се занимава с всеки пътник и да броял стотинки. Естествено, апаратът за електронно таксуване не работеше. Опитах се да обясня, че просто искам билет, че проблемът с неговата длъжност и служебни задължения трябва да бъде обсъден с шефа му, а не с мен, но въпросния господин продължи да крещи и да сипе закани и грубости. Той бил човекът, с помощта на когото много хора стигали живи и здрави до работа - съгласна съм, но в какво състояние на духа стигат, ако се държи така с всички - не ми се мисли. Оказа се, че така или иначе не желае да вземе парите ми за билет, на което отвърнах "Още по-добре за мен!" и се опитах да продължа пътуването си. Проблем обаче явно имаше, защото шофьорът продължаваше да нарежда как аз съм била като всички, обръщала съм си протмонето пред него като в бакалия, той бил от помощ на пътниците и нямал намерение да търпи подобни изпълнения. На следващата спирка се качи млад мъж, който се таксува с 2 лв., а шофьорът му върна един и продължи да крещи към мен как трябвало да постъпя като този пътник. Явно съм длъжна да разполагам с пари в банкноти и стойности, угодни нему - не знам. Помолих го неколкократно да спре да крещи и да се държи грубо, в крайна сметка е недопустимо - той отвърна, че не му пукало. Обясних му, че ще подам сигнал до работодателя му - отново не му пукало. Отбелязвам, че цялата драма се разви малко след 8.00 пред погледите на много смаяни пътници. Неколкократно помолих шофьора - след като не желае да ме таксува, нека поне не ми крещи и да се приключи спорът. Той обаче продължаваше на висок тон да ръси обидни епитети. В резултат не издържах и слязох на спирката срещу Младежкия хълм, на изпроводяк естествено - нова порция ругатни. Попитах шофьора за името му - Стойчо се казвал. Успях само две спирки да изкарам в знаменития градски транспорт на Пловдив. Искам, ужасно искам да давам по 1 лв. всеки път, когато се кача в рейса, искам да стигам жива и здрава на работа, но не намирам за приемливо човек да бъде унижаван и обиждан само защото от "Хеброс Бус" ООД не намират за нормално наемането на служители с елементарна работна етика и лична култура. Впрочем опитах да подам сигнал до тях - трябвало по електронна поща. Все още се треса от нерви и унижение заради неприятното преживяване, малко да се поуспокоя, може и да го направя. Автобусът беше с номер 4163, за съжаление не успях да го снимам - освен всичко друго, в момента, в който слязох от него, той отпраши с мръсна газ. Искрено се надявам да може скоро да се пътува спокойно в градския транспорт в Пловдив. Да може да се плащат спокойно билетите, а отсреща вежлив персонал, ако не да ни прави деня по-усмихнат, то поне да не го разваля. Поздрави на всички ваши читатели, бъдете здрави!"... |
Още по темата: | общо новини по темата: 375 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/63 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg