Тичайки срещу рейса, в опита си да се кача на него, видях само как шофьорът ме гледа и се смее. В момента, в който стигнах отворената врата, тя се затвори пред носа ми и автобусът потегли. Не отдадох голямо значение на случая, защото тези ежедневни подигравки с пътниците са нещо нормално в градския транспорт.
Днес обаче се качих на същия автобус от последна спирка на новата сграда на ПУ "Паисий Хилендарски" и кондукторката дойде и най-грубо ми се развика, че музиката, която слушам чрез слушалките на телефона ми, се била чувала. Почувствах се унизена. Смятам се за културен човек и за мен не е нормално в рейс да ми бъде правена забележка за музиката, която слушам чрез слушалки, особено ако в същия този автобус шофьорът говори по телефона, докато превозва пътници. Сигурна съм, че има далеч по-фрапантни случаи от моя, но наистина смятам, че когато човек плаща за услуга, то тази услуга трябва да е на ниво".
Още по темата (360): | |