© Plovdiv24.bg | | Снимка: Архив | "Пиша ви, за да се оплача от непоносимото отношение към гражданите в масовия градския транспорт" - това е част от поредното писмо, което получаваме на редакционната поща на Plovdiv24.bg, свързано с тази станала проблемна в последните години тематика. Вижте целия сигнал, който Антоанета Божинова ни изпрати, а случая оставяме като повечето подобни такива без коментар.
"Възмутена съм и ядосана от отношението на шофьора и кондукторката по линия №4 с регистрационен номер РВ 9564. На 16 май сутринта около 9 часа се опитах да се кача на същия този автобус от спирка в "Тракия". Използвам думата "опитах", защото да се качиш се оказа трудно. Тичайки срещу рейса, в опита си да се кача на него, видях само как шофьорът ме гледа и се смее. В момента, в който стигнах отворената врата, тя се затвори пред носа ми и автобусът потегли. Не отдадох голямо значение на случая, защото тези ежедневни подигравки с пътниците са нещо нормално в градския транспорт.
Днес обаче се качих на същия автобус от последна спирка на новата сграда на ПУ "Паисий Хилендарски" и кондукторката дойде и най-грубо ми се развика, че музиката, която слушам чрез слушалките на телефона ми, се била чувала. Почувствах се унизена. Смятам се за културен човек и за мен не е нормално в рейс да ми бъде правена забележка за музиката, която слушам чрез слушалки, особено ако в същия този автобус шофьорът говори по телефона, докато превозва пътници. Сигурна съм, че има далеч по-фрапантни случаи от моя, но наистина смятам, че когато човек плаща за услуга, то тази услуга трябва да е на ниво". |