РЦЗ поиска наказание за "лош език" на тел.150
Заради липса на умения да общуват с гражданите, които звънят на телефон 150, Районния център по здравеопазване и Здравната каса в Пловдив предлагат да се наложи дисциплинарно наказание на двама диспечери от Центъра са спешна медицинска помощ. Предложението е резултат от направената съвместна проверка на двете институции по сигнал на гражданин. Припомням че пловдивчанинът Борислав Анастасов подаде жалбата след като на 6 декември не успя да извика екип на спешната помощ да прегледа 13 годишния му син, опериран по-късно в университетската болница. Прослушаните записи от проведените 2 разговора между диспечерите и гражданина на тел 150 показват, че и двете страни са се държали грубо и са проявили липса на толерантност. Въпреки това директорът на Районния център по здравеопазване е предложил диспечерите за наказание. При извършена друга съвместна проверка отново по сигнал в ортопедията на университетската болница не е установено неправомерно вземане на пари от пациентка. В случая болната е заплатила 820 лева консумативи, които не са включени в цената на клиничната пътека и не се заплащат от здравната каса. 4500 лева обезщетение за неимуществени вреди иска от собствениците на пловдивското Електроразпределение И Ви Ен жителка на квартал "Коматево". Тя е подала искова молба до пловдивския Районен съд, в която обяснява, че тя и детето и са преживели силен стрес и безсъние след елаварията в Новогодишната вечер, когато в квартала заради претоварване на мрежата изгоряха електроуредите на стотина семейства. 3-годишната дъщеря на жалбоподателката изпаднала в шок, когато видяла как крушките и уредите в къщата гърмели, като в следващите дни престанала да говори, да яде и да спи. Два дена ни се наложи да живеем на студено, без топла вода и елементарни удобства, се казва в иска до съда, подаден от ощетената клиентка на австрийската енергийна компания. Информацията е на радио Пловдив.