850 хил. лв. да бъдат заделени от общинския бюджет на Пловдив за реклама на града като туристическа дестинация. Това гласуваха днес на предваканционната си сесия общинските съветници, предаде репортер на
Plovdiv24.bg.
Съветници от опозицията в лицето на
Слави Георгиев от НИЕ и Вихра Ерамян от "Обединение за Пловдив" попитаха защо в предходните три години за реклама са разходвани по 300 хил. лв., а сега се искат 850 хил. лв.
Пред общинските съветници шефът на ОП "Туризъм" Петър Лазаров обясни, че за първото шестмесечие на тази година се отчита ръст на туристите е с 13% спрямо миналата година, а приходите от туристически данъци са се вдигнали с 25 на 100. Реализираните нощувки са с 20% повече.
Освен това Лазаров коментира, че сумата трябва да се гласува сега, за да може да се направи най-ефективната рекламна кампания, която да се проведе в края на зимата или началото на пролетта.
Така в крайна сметка с 27 гласа "за", 15 "против" и 5 "въздържал се" бе прието сумата за реклама да е 850 хил. лв.