
ЗАРЕЖДАНЕ...
Рекламистите пак бият тревога, управата този път вдява | ||||||
| ||||||
"Общинските чиновници отново не потърсиха мнението на бранша. През декември всички цени бяха вдигнати с 50%. Предупредихме, че това ще е пагубно за бизнеса. Доказателството вече е налице - сега, в "окото" на кризата, под 30% от билбордовете са заети, средно с 20% е съкращението на персонала в нашите фирми, падат и приходите от наеми в бюджета на общината", съобщи председателят на асоциацията Венцислав Иванов на пресконференция днес. Недоумение например предизвиквало как може да се взема наем от нововкараната в наредбата рекламна дейност "мобилни хюмънборд - представляващи пано /пана/, прикрепени към хора и постоянно пренасяни от самите тях" - 12 лв./кв. м на месец. "Общинска собственост ли са тези хора, че да свалят пари от рекламата по тях? То е все едно да се вземат пари за реклама от всички, изписали реклама на фирмите си по собствените коли", недоумяват от асоциацията. Предизвикани от предложените промени, тази сутрин се срещнали с вносителя им - заместник-кметът Александър Константинов. "Има светлинка в тунела и проблемите могат да бъдат преодолени. За първи път отговорно лице от администрацията се срещна с нас и дори ни обеща това да не е последният разговор и нашите предложения ще бъдат взети под внимание", коментира Румен Кривицки. Утре до обед асоциацията ще направи своите предложения, които Константинов ще внесе за гласуване директно на сесията. Рекламистите искат намаляване на тарифите, свой представител в комисията, макар и само със съвещателен глас, по-голяма дългосрочност на договорите и други промени, които биха подобрили рекламната дейност в града и потвърдили позициите на Пловдив като иновационен лидер в бранша. (C) ПОТВ |
Още по темата: | общо новини по темата: 4 | ||||||||
|
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg