ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Решиха откъде ще минават бъдещите градски линии 103 и 104
Автор: Диана Бикова 16:09 / 18.07.2024Коментари (2)11943
©
Неработещите все още градски линии 103 и 104 имат нови актуализирани маршрути, които бяха одобрени от пловдивските общински съветници на днешната сесия, предава Plovdiv24.bg.

Предложенията бяха качени на сайта на община Пловдив за обществено обсъждане в продължение на един месец, припомни заместник-кметът по транспорт Савина Петкова.

Маршрутът на №103 започва от "Втора автоколона" в "Тракия“, ул. "Шипка", бул. "Освобождение", бул. "6 септември", моста на Адата, бул. "България" и последна спирка сградата на ПУ. Дължината на линията е 10 км и ще се обслужва от 9, а не от пет автобуса, както първоначално е решено през май 2023 г. Ще се извършват 142 курса за един ден.

Автобус №104 ще тръгва от кв. "Беломорски", ул. "Остромила", бул. "Коматевско шосе", "Модър-Царевец", УМБАЛ "Св. Георги", бул. "Свобода", бул. "Васил Априлов", бул. "България", с последната спирка - Хангарите след "Техномаркет" на "Пазарджишко шосе". Тази линия е малко по-дълга - 11,3 километра, които ще се обслужват от 9 автобуса със 172 курса дневно. 

Двете градски линии се възлагат за изпълнение на вътрешния оператор "Екобус Пловдив" ЕООД. Идеята е с автобуси 103 и 104 да се возят учениците и студентите. Управителят на общинското транспортно дружество инж. Илко Търпов смята, че и двата маршрута трябва да тръгват от депото в "Тракия", но според заместник-кмета с ресор транспорт Савина Петкова за №104 това не е възможно, тъй като няма пряк път между районите "Тракия" и "Южен". 

Община Пловдив кандидатства пред МРРБ за финансиране закупуването на електрически автобуси и изграждане на зарядни станции по пътя на двете линии.



Още по темата: общо новини по темата: 84
01.08.2024 »
16.06.2024 »
18.05.2024 »
16.04.2024 »
16.04.2024 »
15.04.2024 »
предишна страница [ 1/14 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+2
 
 
Реално целта на тези две линии е да разтоварят частните превозвачи от учениците и студентите с карти ! И да си продават билети за които не е ясно дали се отчитат реално . Истинските зам. кметове по транспорта са шефовете на частните превозвачи ! Които имат икономически лостове да управляват тези , които отговарят за транспорта . Само се замислете , т.н. кмет в средата на лятото даде срок до 6 август да си оправят климатиците . През това време законно могат да работят без тях . Е , от кумова срама ще има някаква глоба .
+1
 
 
Ама, моля, пуснете по невероятното “Коматевско” още 5-6 линии, има капацитет. “Кръстовището” с клоаката Остромила е най-голямото недоразумение в историята, тапи 24/7.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Лято 2024
Дублиращ отбор на ПФК Ботев
Концесия на стадион "Локомотив"
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Как ще оцените началото на мандата на новия кмет Димитров?
Слаб (2)
Среден (3)
Добър (4)
Много добър (5)
Отличен (6)
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: