Румънска фирма грабна Голямата награда на ТФ ФЕСТ 2011
Екипът на румънската ученическа фирма "Деличия" спечели Голямата награда на ТФ ФЕСТ 2011. Младите мениджъри, които се занимават с търговия на захар, шоколад и захарни изделия, се оказаха най-добри в представянето си на Панаира на тренировъчните фирми. Той се проведе на 14 и 15 април с рекордното участие на 131 тренировъчни предприятия, 908 ученици, 107 учители от 50 училища на България, Румъния и Черна гора. Ученици и студенти демонстрираха своите умения по маркетинг, мениджмънт и бизнес администрация на форума, чийто организатор е Центърът на учебно-тренировъчните фирми към министерството на образованието, а партньор - Международен панаир Пловдив.
Екипът на "Четири сезона" от Пловдив стана първият носител на наградата за защита на интелектуалната собственост "Брандико", която се дава от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Претендентите бяха 26, а победителят се занимава с декорация на публични и частни мероприятия.
Оригиналните изделия на "Морска звезда"-София, която показа ръчно изработени картички, бижута и сувенири, я наредиха на водещото място в друг нов конкурс на ТФ ФЕСТ - за бизнес идея, който се организира от УНСС и Центърът на учебно-тренировъчните фирми.
Международен панаир Пловдив даде своя приз за успешен дебют на "Цвят и стил" от Националната търговска гимназия. Фирмата произвежда облекла и аксесоари.
Наградите за социално отговорен бизнес отидоха при "Ай Еф Джи" и "Дежа-вю", а класацията направи Българският форум на бизнес лидерите.
"Йоник тур" от Петрич спечели конкурса за организиране на екскурзия за китайски туристи в България и Черна гора, обявен от агенция "Миел травъл".
Най-оригинална се оказа презентацията на "Миг-миг" от Ботевград, която се занимава с търговия на автомобили и техническо обслужване. Най-успешната панаирна промоция бе дело на "Красота", предлагаща парфюмерия и козметика. За най-добра обслужваща банка бе определена "Глобал профит банк". С най-перфектно отношение към клиентите си бе "Паус енд клаус", която търгува с домашни любимци и храна за тях. Като най-ефектни бяха оценени рекламните материали на кантората за счетоводни и рекламни услуги "Голдън дриймс" и каталогът на "Селени козметикс". Най-впечатляващ бе щандът на туроператорската агенция "Чамла", която бе пресъздала планински кът с дървета, трева и цветя.
Каталина Димитрова от София бе избрана за Мис ТФ ФЕСТ, а Георги Пешев стана Мистър ТФ ФЕСТ. На деловия форум те бяха конкуренти, защото работят за две банки - "Голдън стейт" и "Глобал профит", които си съперничеха за наградата в своята категория.
Благодаря на всички участници, надявам се догодина да се видим отново, каза главният директор на Международен панаир Пловдив Иван Соколов при закриването на ТФ ФЕСТ 2011.