Без значение дали става дума за ежедневен, секси или романтичен стил, в магазина на New Yorker в Пловдив е заложено по нещо за всеки вкус. Официалното откриване е повод за празнуване. Освен многото модни акценти и специални ценови предложения, много изненади очакват клиентите. Наред с всичко останало, DJ изпълнение на живо ще подсигури доброто настроение с най-новите клубни хитове.
Освен в България и Германия компанията вече е представена в Австрия, Белгия, Босна и Херцеговина, Хърватска, Чехия, Дания, Естония, Франция, Латвия, Литва, Холандия, Полша, Румъния, Русия, Саудитска Арабия, Сърбия, Словакия, Словения, Испания, Швеция, Швейцария и Обединените Арабски Емирства с над 680 магазина в 25 страни. Откриването на нови магазини в други европейски страни ще остане сред основните приоритети на политиката за разширяване на New Yorker.
Средносрочната цел е лидерство на пазара в младежкия моден сегмент в Европа. Заложеният фокус за всички нови европейски локации на New Yorker е растежът. През 2009 г. компанията планира да открие около 120 нови магазина.