Защо се налага корекция на проекта за ремонт на пътя Пловдив-Асеновград, която включва изграждането на две локални платна, както и две нови пътни връзки - на разклона за Крумово и на кръстовището с Околовръстното на Пловдив? Plovdiv24.bg потърси отговора от специалист от фирмата-изпълнител:
Без локални платна движението щеше да се затрудни още повече, защото по пътя има много фирми и работещи хора. Като за начало до караулката на КАТ е нужно кръгово кръстовище, за да се облекчи трафикът, а на последващ етап то трябва да прерасне в голям пътен възел, за да може да преминава безконфликтно транзитното движение, което свързва източното и западното околовръстно и направлението Пловдив-Асеновград. Ще има нова обществена поръчка, защото тази не позволява никакви изменения освен в рамките на делегираните средства.
Първоначалният проект е само една малка част от онова, което трябва да се изгради на този път. Следващият момент е връзката с летището и КЦМ. Ако тя не се изгради, ние на практика ще затормозим още повече движението, вместо да го отпушим - става дума за начина, по който работещите в сградите по пътя ще се включват и слизат от него. Това заяви Юлиян Инджов от фирмата-изпълнител "ИСА 2000" ЕООД.
Припомняме и думите на министър-председателя Бойко Борисов по темата: "Ако го бяхме направили без локални платна, щеше да стане като Цанков камък - да ни се смеят всички и на нас".