ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Само в Plovdiv24.bg: Ето защо се налага корекция на проекта за ремонт на пътя Пловдив-Асеновград!
Автор: Васил Динев 09:03 / 18.08.2017Коментари (12)19301
Защо се налага корекция на проекта за ремонт на пътя Пловдив-Асеновград, която включва изграждането на две локални платна, както и две нови пътни връзки - на разклона за Крумово и на кръстовището с Околовръстното на Пловдив? Plovdiv24.bg потърси отговора от специалист от фирмата-изпълнител:

Без локални платна движението щеше да се затрудни още повече, защото по пътя има много фирми и работещи хора. Като за начало до караулката на КАТ е нужно кръгово кръстовище, за да се облекчи трафикът, а на последващ етап то трябва да прерасне в голям пътен възел, за да може да преминава безконфликтно транзитното движение, което свързва източното и западното околовръстно и направлението Пловдив-Асеновград. Ще има нова обществена поръчка, защото тази не позволява никакви изменения освен в рамките на делегираните средства.

Първоначалният проект е само една малка част от онова, което трябва да се изгради на този път. Следващият момент е връзката с летището и КЦМ. Ако тя не се изгради, ние на практика ще затормозим още повече движението, вместо да го отпушим - става дума за начина, по който работещите в сградите по пътя ще се включват и слизат от него. Това заяви Юлиян Инджов от фирмата-изпълнител "ИСА 2000" ЕООД.

Припомняме и думите на министър-председателя Бойко Борисов по темата: "Ако го бяхме направили без локални платна, щеше да стане като Цанков камък - да ни се смеят всички и на нас".




Още по темата: общо новини по темата: 428
17.10.2024 »
26.09.2024 »
25.09.2024 »
25.09.2024 »
25.09.2024 »
24.09.2024 »
предишна страница [ 1/72 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+3
 
 
Важно беше да се удари първата копка,после я камилата ,я камиларя.Нагледахме се на тъпотии и простотии.
-5
 
 
Бяс, злоба, бяс с пяна на устата ги е обхванал комунистите, че ГЕРБ даде рамо на Тотев и че ГЕРБ ще построи това, което Славчу Атанасов - Мамин Славчу 15 години отчаяно стопираше! Успех на правителството, успех на Бойко Борисов, успех и здраве на инж. Иван Тотев!!!
на 18.08.2017 г.
+2
 
 
От кога всички почнахте да разбирате от пътно строителство ,че почнахте и акъл да давате.Нямате друга ли работа та мрънкате
-3
 
 
Почна се !!! В България почти всеки е "супер специалист" по обществени поръчки, финансиране, екология, право, строителство, шофиране, политика и най-вече секс и пиене. Форумите са любимото място на всичко-знаещите дървени философи в стил ЕЖК и манталитет на щатните баби пред входовете.
+1
 
 
А така , дадоха се пари за един недомислен проект, сега - нова обществена поръчка, нов проект и още пари...Толкова ли няма един кадърен проектант в тоя Пловдив...или пак е някой "наш" човек ?!!! Докато го изградят този път може и 5 милиона да струва и след 1 година - ремонти , заради некачествено изпълнение рџ? рџ? рџ? 
на 18.08.2017 г.
0
 
 
А защо трябва да им и аварийна лента? Две платна, аварийна лента и две локални??? Няма ли да е най-лесно, тази аварийна лента, да стане локално за влизане и излизане от тези заводи и предприятия? До сега сме изкарали без аварийна и с по едно платно, мисля, че ще се справим и за напред. Или целта е да се гушнат още мангизи? Във вестника пише, че изграждането на тези локални ще струва 20млн??? Повече от пътя излиза. А и пак отчуждавания, глупости. Да не говорим, че пътя стига до завод Акташ.. какво ще направят? Ще местят завода назад ли?
+2
 
 
Това не е промяна, а е трябвало да е заложено като бъдещо изграждане, всеки с ПУП по Асеновградско има такова локално което му е отчуждено от имота за да влезе в режим на регулация.
+1
 
 
Вече ми писна от тази вселенска и безкрайна некадърност, която се шири по земите български.... И какво сега, след десетилетия мислене, умуване, подготвяне, проектиране и наканване, едва сега, след започването на същинското строителство, "изведнъж" се оказа, че трябва да се седне и да се помисли как точно да се направи..... Е, не, просто няма такава държава! Ами нищо, има време, седнете, помислете малко ( ако можете ), пък, дай, Боже, след още 30-40 години току-виж, го измислите...
+4
 
 
Чак сега ли разбрахте, че ви трябват локални платна. 15 месеца след начало на проекта. Но за България това е нормално, с допълнителни поръчки извън основните да оправяме комисиооните на държавните структори. Само да не се получи, че локалните платна ще бъдат по-скъпи от основните.Ами променете и двете кръгови по средата на трасето, след като ще променяте проекта. Не искъм да съм пророк, но там такива зрелещни катастрофи ще стават, както и до сега. Сложете камери за да можем да ги гледаме.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: