ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Само в Plovdiv24.bg: Фирма на Динко от Ямбол сваля тролейбусните жици в Пловдив
Автор: Диана Бикова 12:59 / 11.06.2021Коментари (12)31561
©
Ловецът на бежанци по границата и бивш участник в "Биг Брадър" Динко Вълев от Ямбол е човекът, който стои зад фирмата, наета да обезопасява тролейбусните жици в Пловдив, научи Plovdiv24.bg.

След поредния инцидент с въздушната контактна мрежа на бул. "Дунав" 3 тази сутрин, се оказа, че има ангажирана специализирана фирма, която да реагира при проблем с жиците на несъществуващия от десетилетие тролейбусен транспорт в града.

На запитване на Plovdiv24.bg коя е фирмата и доколко служителите й са квалифицирани да извършват подобна дейност, висшата администрация на града си глътна граматиката, всеки поединично започна да си дъвче езика, да отрича, че знае нещо и да прехвърля топката към синдика на обявеното в несъстоятелност дружество "Градски транспорт Пловдив" АД Николай Митов.

Репортер на медията ни се свърза с адвокат Митов. На всички въпроси той отговори с думите: "Не мога да коментирам". Така или иначе разбрахме, че въпросната специализирана фирма е ямболска и е собственост на Динко Вълев. На мястото на инцидента от сутринта техниката нямаше абсолютно никакви отличителни фирмени знаци.

Тя е била избрана от синдика Николай Митов неотдавна, след като от община Пловдив са му изпратили официално становище, че нямат техническа и кадрова възможност да реагират при провлачване или скъсване на проводниците. Едновременно с това са му предоставили списък на зоните с опасна мрежа, застрашаваща живота и здравето на гражданите, както и актове на администрацията за премахване на определени участъци.

Отделно пък е сезирана и специализираната прокуратура. В резултат синдикът е направил опит да продаде въздушно-контактната и каналната високоволтова мрежи. Процедурата обаче е спряна със жалба на собственика на "Градски транспорт Пловдив" АД Ангел Батаклиев. Фирмата пък се казва "Бозав" ЕООД.



Още по темата: общо новини по темата: 160
15.07.2024 »
28.09.2022 »
01.07.2022 »
25.04.2022 »
22.10.2021 »
21.10.2021 »
предишна страница [ 1/27 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Тролейбусните житци не трябва да се свалят, а трябва да се връщат на местото им в Пловдив, за да може тролейбусите да се върнат.
0
 
 
Да реже то в тая държава всичко само граби.Така се правят млн.с пачки и кюлчета.
0
 
 
Само аз ли виждам работници без работно облекло и лични предпазни средства!?
+1
 
 
Ами прави са за 80 % дебили.Само в тая окаяна държава,някой решава а друг цървул изпълнява...Ква е квалификацията на тия дето режат-никаква,така ли се демонтира контактна мрежа-някъде да се виждат .жабки,блоки,тресчотки,къде им са предпазните средства.Жилетката ли те защитава при работа на платформа....през деня ли се извършва подобна деиност,доколко е обезопасена.Абе Андрешковци
+2
 
 
Такъв е закона драги ми смехурковци. Това прасе Батаклиев обжалва от 5 години и съда не може да се произнесе... не знам какво трябва да се случи , за да се свалят тия жици най сетне.
+1
 
 
И тази ямболска отрепка преди няколко години се беше превърнала в национален герой в очите на много идиоти. След това един много умен и достоен човек- проф. Иво Христов в прав текст каза, че 80% от населението на нашата държава са дебили! И дебилите веднага наскачаха срещу него (Иво Христов). Получи се нещо като в онази приказка, където на селският мегдан се били събрали да разнищят една кражба. Най-умният от селото се досетил и рекъл: "На крадеца шапката му гори" и тогава един човек си хвърлил калпака и започнал да скача върху него. Та такова е положението с тези 80% дебили, живеещи в България.
+4
 
 
Преди няколко години бях свидетел на падането на част от мрежата до централна гара. Накаква машина беше закачила и опънала жиците и повлече цял сегмент от около 500-1000м. Падаше постепенно и освен жишите има метални компоненти които удряха колите в дясната лента. Ако удари пешеходец може да му разбие главата.През 2012 Стефан Цвятков с извънгабаритен товар къса мрежата и уби жена. Тролейбусната жица, която уби 42-годишната Галя Халачева в Пловдив, докато пресичаше булевард „Васил Левски”, я е разрязала почти на две.Какво още трябва да се случи за да махнат това безумие.
+3
 
 
Ами като няма други? Кибиците, направете си фирма, оборудвайте я и тогава като НЕ ВИ ИЗБЕРАТ може да мрънкате. Ама не, търтеите само люпят семки пред блока и се чудят защо се налага чак от Ямбол да се наема техника...
на 11.06.2021 г.
+3
 
 
"Динко Вълев от Ямбол" решава проблемите на Пловдив ... Ако вземе и да събори незаконните къщи на братята роми - равен няма да има , защото на община не и дреме ...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5392) 59%
Не (2936) 32%
Не мога да преценя (870) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: