Семейство от Пловдив: Приключихме с този ресторант, явно децата са пречка
Пловдивчанка се оплака от лошо отношение към детето й в известен пловдивски ресторант, видя Plovdiv24.bg в страницата "Забелязано в Кичука" във Фейсбук. Случката е от съботната вечер.
Множество коментари и недоволство заваля минути след публикуването на сигнала.
"Здравейте!
Днес пиша, за да ви предупредя и уведомя за дискриминация спрямо родители с деца и ужасно отношение от ресторант в "Айсберг". Вие преценете дали бихте седнали там и дали бихте позволили така да се отнесат с Вас и детето Ви.
Подчертавам, че миналото лято често вечеряхме там с мъжа ми и дъщеря ми и никога не е имало проблем. Детето ми е от кротките деца и не вдига шум или пък да бяга около масите. Управителят е един и същ, просто направиха ремонт и явно се взеха насериозно…
В събота вечерта с мъжа ми и дъщеря ми посетихме въпросния ресторант за вечеря. Управителят ни посрещна и настани, като видя, че сме с дете на 3,5 години.
След малко се заигра с дете от съседната маса, първо играеха тихо и кротко ту на нашата маса, ту на тяхната, после се разхождаха по пътеката от входа до масите. Не са викали или вдигали шум, не са правили и бели. Не са се навирали и по масите при хората.
След около 30 минути управителя дойде при нас, говорейки тихо, с молбата да изкарам таблет или телефон, да го дам на дъщеря си и да седне без да става, защото хората вечеряли и децата им пречили. Нямах време за реакция буквално, защото господина се изнесе за секунди. Но и не отразих казаното от него. Това е дете на 3,5г, няма как да я вържа и то с телефон или таблет.
След още 10 минути въпросният отново дойде на масата със същите думи, но с още по-тих тон, явно да не се чува. Като добави, да не се притесняваме, че ще говори с родителите на другото дете също. Започнах спор с него, но той не пожела да отговори на въпросите ми, а повтаряше като латерна същото изречение.
Мъжът ми също се опита да му обясни, че това неговото изискване е невъзможно, попитахме го и защо, след като му пречат деца, ни настанява или поне не казва изискванията си на входа. Никакви отговори само повтаряне на едно и също нещо. Махна се от масата и малко след това се покри някъде вътре. Детето ми искаше да яде и само за това я изчакахме, защото тъкмо ѝ бяха донесли яденето. Аз лично не исках и да си плащам, но мъжът ми ме разубеди.
Така нашето посещение приключи там завинаги, въпреки факта, че миналата година ходехме често, празнувахме РД на мъжа ми, в който ден бяхме много важни гости за ресторанта, защото сметката растеше постоянно. Тогава детето ни бягаше и играеше около нас, но нямаше проблеми.
П. П. Преценете сами за себе си, аз Ви предупреждавам, че децата ни не навсякъде са желани и дори са пречка.
В този ресторант явно е забранено за деца или може да ходите с деца, които постоянно са забили в екрана и не издават и звук. Благодаря, че ме изчетохте! Хубав ден на всички!"
Очаквайте позицията и на заведението.