Телефоните на EVN са изключени. За това съобщава бедстващ читател на Plovdiv24.bg:
"Здравейте, намирам се в с.Милево, общ. Садово, където съм със съпругата ми и 9-месечното ни бебе. От сутринта нямаме ток в следствие на силния снеговалеж, при което се опитваме да се свържем с ЕВН, за да изпратят екип да отстрани аварията.
Телефоните им обаче са изключени. Положението е сериозно, защото помпена станция в селото също е на ток, което означава, че когато нямаме ток, няма и вода.
Пиша ви с молба за съдействие по някакъв начин, тъй като опитът показва, че след публикации в сайта ви отговорните институции/монополисти се задействат доста по-бързо в сравнение с времето, което им е необходимо, ако просто е подаден сигнал към тях.
Така или иначе, вече три часа при изключени телефони няма и как да подаде сигнал за аварията. Курортното в случая е, че ел. техник от селото вече е забелязал и локализиран точното място и причина за аварията, но въпреки това следва да чакаме екип на ЕВН да дойде, за да я отстрани, което за момента явно няма как да стане, защото ЕВН явно не желаят да получават повече сигнали за аварии. Поздрави, Георги Добранов".
Репортер на сайта се свърза с пресцентъра на ЕВН, откъдето увериха, че се работи по отстраняването на всички аварии в Пловдив и региона.