Пловдивчанин подаде сигнал на
Plovdiv24.bg относно градския транаспорт в Пловдив на 31 декември.
"Днес градския транспорт е безплатен. За което аз и, предполагам други пътници, са благодарни.
Но не се издава билет. А при евентуален инцидент и нараняване на пътник, да не дава Господ, билетчето е единствената задължителна по закон застраховка при пътуване.
Звъннах на 2 телефонни номера 032602701, бях препратен към 032 622500.
Служителите бяха изумени и не бяха чували, че билетчето служи за застраховка на пътника при евентуален инцидент, катастрофа и т.н. Записаха сигнала ми, но потвърдиха, че няма да получа обратна връзка по телефона, въпреки че изискаха номера ми.
Днес, ако някоя баба, дядо, майка с малко дете или обикновен пътник пострада при инцидент с градския транспорт, той няма застраховка при пътуване, което закона в нашата държава подсигурява с билетчето.
Естествено, община Пловдив не е разгледала безплатния транспорт от тази гледна точка. Както винаги неглижира разнородни подобни проблеми.
И тъй като Вие се грижите повече за пловдивчани от общината, реших да подам сигнал и до Вас", допълва в сигнали си гражданинът.
Всички автобуси от градския транспорт в Пловдив са безплатни днес. Бяха и такива на 25 декември. Това става възможно, след като заместник-кметът по транспорт
Ерол Садъков е отправи предложение към фирмите-превозвачи за този малък жест към пловдивчани.