
ЗАРЕЖДАНЕ...
Сигнал: Голяма наглост! | ||||||
| ||||||
Доста често въпросното лице даже отказва билет и се прави на улисан в разговор. Ако са му свършили употребените билети и ако пътникът е достатъчно нахален да чака, къса от новите билети. Още по- наглото е, че на слизане може сам да си поиска и направо вземе от ръката ви вече продадения билет. Пътниците трябва да пътуват без билет, защото видиш ли горките служители на градския транспорт са твърде ощетени. А ако случайно се качи контрола, кой ще плати? "Невинният" дядо, който пожелава хубав ден с лукава усмивка ли? Не мисля. Линията е номер 17. Благодаря за гласността, която давате относно този проблемен пловдивски градски транспорт". |
Още по темата: | общо новини по темата: 375 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/63 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg