"Журналистка изпадна в странна ситуация на автогара "Юг" в Пловдив". Този материал, който
Plovdiv24.bg публикува вчера, накара мнозина хора да споделят мнението си относно обществения транспорт у нас и в частност в Пловдив. Днес даваме думата на пловдивчанка, която очевидно често ползва този вид транспорт:
"Хубаво, че журналист попадна в подобна абсурдна ситуация, че да даде малко гласност на безумията, които се случват в междуселищния обществен транспорт. И аз мога да разкажа доста абсурдни ситуации, но не съм журналист и няма кой да ме отрази.
Първо безумие е, че разписанията на автобусните линии на редица транспортни фирми не са актуализирани почти от 2015 г. Потърсете и ще видите колко автобусни линии са обявени за съществуващи, но на практика ги няма.
Например: Пловдив - Стара Загора от автогара "Юг" в 9:00 сутринта (от години няма в този час, но в онлайн разписания си е записан). Пловдив - Пампорово в 8:00 сутринта също няма, но в онлайн разписание на "Хеброс бус" си е отбелязан.
По всичко се разбира, че транспортните фирми са забравили в кой век живеем и онлайн услугите са достъпни за клиентите, но вероятно има и забрана да отговарят на телефоните. Автогара "Родопи" има 3 стационарни номера за контакт, но на практика може да си звъниш 24/7 и абсолютно никой да не ти отговори.
Автогари "Юг" и "Север" от време на време се намира по някоя служителка, която да вдигне слушалката, но докато зададеш въпрос, тя смотолеви някакъв отговор и затваря. Даже не успяваш да попиташ нещо допълнително.
Ако имаш втори въпрос, звъниш отново, ако дамата благоволи да отговори, си жив късметлия. Такива ти ми неща с пловдивските автогари, транспортни фирми и служителите им. Чудни са... само да имаш търпение и нерви да им се обадиш с въпрос и да ползваш услугите им да те откарат от точка "А", докъдето искаш да стигнеш".