ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Сигнал: Пловдивчани са опитните зайчета в сфера "Градски транспорт"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:25 / 08.01.2021Коментари (12)10289
©
Читател на Plovdiv24.bg засегна темата с градския транспорт в Пловдив. Даваме му думата сега: "Здравейте, скъпа медия! Пиша Ви, защото вече ми омръзна от глупостите на Общината и всичко, свързано с градския ни транспорт! След въвеждането на новите мерки срещу борбата с коронавируса от 27.11.2020 г. Общината "въведе" нови разписания в транспортната схема на града!

Обаче явно за пореден път пловдивчани се оказаха опитните зайчета на община Пловдив, защото чакането по спирките за всички линии от градския транспорт си е на чисто лотариен принцип! Таблата по спирките вече наистина не дават вярна информация, а ако ти се налага да свършиш някоя работа, е невъзможно! Преди въвеждането на "новите временни" разписания автобусите по линия 93 бяха само 1, а по линия 10 – едва 3!

Искам да попитам Общината, която се заяждаше със собственика на фирма "Хеброс Бус", който си изпълняваше всички курсове по всички линии, макар и с автобуси извън изискуемия клас по договор, то фирмата "Автотранс Чолаков" не си изпълняват задълженията по линиите 10 и 93? Защо за едни може да има заплахи и санкции, а за други не може? Вторият ми въпрос към Общината е защо въпросните "временни разписания" не бяха качени поне на страницата на община Пловдив, а пловдивчани висят отчаяно по спирките и чакат да се "появи" отнякъде автобусната линия, която им е необходима!

Това не са начин и мерки, които ще помогнат за повишаване на качеството на услугата "Градски транспорт Пловдив"! Не зная кой трябва да излезе и да им го каже на управниците в Общината, че имат успех с отрицателни стойности! Вместо да се удължават маршрути, вместо да се добавят коли в разписанията по не чак толкова натоварени линии, да се помисли за промяна в цялата структура на градския транспорт – съкращаване на линии, промяна на маршрути, обхващане на повече квартали, създаване или възстановяване на спрени линии, промяна изцяло в маршрутните разписания!

Ако са малко по-умни нашите управници, решенията трябва да се в полза на гражданите, а не в полза на превозвачите! Добрият вариант е да се измислят летни и зимни разписания, като лятото се съобразят с пътникопотока от всички квартали примерно в посока центъра и обратно, а през зимата да се съобразят интервалите с броя на пътниците поради лошите метеорологични условия!

За всичко, което Ви пиша по-горе, има различни методи за тяхното установяване! Но изключително важно е и разписанията да се спазват, да престане пропускането на спирките и да не се държи сметка на пътниците дали ще се качат на автобус за 1, 2 или 10 спирки. За да се стимулират и хората да пътуват, трябва да има редовен, качествен и удобен транспорт!

Не е нормално във втория по големина град в България да има автобуси от 7 до 20 часа, да има 29 автобусни линии, като 30% от тях се дублират, а други се изпълняват с по 1-3 коли при реални разписания от 8-10 коли. Както и вместимостта на автобусите да не е 50 места и тип "щъркел", а да е над 100, подобно на големите автобуси с марка "Темса", които се движат по някои линии. Моите лични наблюдения са, че преди години, преди да се въведат тези малки автобуси, старите автобуси бяха с по-нисък клас, но за сметка на това се пътуваше по-спокойно!

В пиковите часове сутрин, обед и вечер е някакъв кошмар пътуването! Вместо община Пловдив да спи, можеше да направи всичко възможно да възстанови тролейбусния транспорт, защото говорим постоянно за мръсен въздух и замърсяване, но Евро 5 и 6, няма да ни помогнат! А и относно фактите, че тролейбусния транспорт е бавен и неефективен – това е жестока грешка, защото при една добре поддържана система и мрежа, и нови превозни средства, тролейбусите могат да бъдат по-бързи дори от някои автобуси!

И като за финал ще кажа - не може подаването на сигнали относно градския транспорт да бъде от понеделник до петък от 8:30 до 17 часа, както и трябва да се създаде сайт към Центъра за градска мобилност, който да дава точна, ясна и актуална информация за всичко свързано с градския транспорт!"


Още по темата: общо новини по темата: 1113
24.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
предишна страница [ 1/186 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Maina123
премахни филтъра

+2
 
 
Добре написано ,ноооо като ми пееш Пенке кой ли те слуша има една приказка,никой няма да обърне внимание на тези писания, те в общината имат по големи проекти и задачи за решаване кой го е....е за градския транспорт, още по малко че редовните пътници дремят по спирките.....
+4
 
 
И да се оплаквате и да пишете по медийното пространство нищо няма да се случи. Градският транспорт е в тотален крах от време о. Причините за това много като почнем от лични интереси и стигнем до политика. 1. Ръководството на ОП Организация и контрол на транспорта - е бом бок /директор електро инженер, началник транспор набор на баща ми 73 г., негов заместник счетоводител, ръководител табла по спирки студент 1 курс, ръководител автобуси- шивачка, системен администратор - продавачка, ръководител центъра за управление на трафика- сервитьор и т.н/. 2. Липса на прозрачност при провеждане на конкурс за работа там ако има въобще. 3. Кадри който са доста над пенсионната възраст, нищо против тях ама има и млади които разбират нещата. 3. Ниските заплати водят до корупция. 4. Незаинтересованост от страна на управляващите да се въведе в ред в този сектор. 5. Прекалено близките отношения с пловдивският елит води до нарушаване на договорите по изпълнение и липсата на адекватни мерки и глоби. 6. Градският транспорт не е приоритет тъй като всеки си получава субсидиите, комисионните тихо и кротко и ще се развали "рахътлъка" на много хора. Затова търсете си алтернатива за предвижване не купувайте карти, подавайте те сигнали нон стоп /ако въобще им обърнат внимание/ да видим какво ще правят тогава превозвачите и управниците в частност ръководството на ОП Организация и контрол на транспорта !!!!!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Футбол - други
Зверство срещу 18-годишно момиче
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: