Сигнал: Шофьорът каза, че по наредба сме длъжни да се качваме с точни пари
Ежедневно в редакцията на Plovdiv24.bg получаваме сигнали, касаещи масовия градски транспорт в Пловдив. Сега даваме думата на трима различни наши читатели, всеки от които е имал неприятно изживяване в тази сфера:
Сигнал номер едно - некоректен шофьор:
"Здравейте. Преди време пътувах с автобус по линия 36 в посока "Камела" и шофьорът каза, че сме длъжни да се качваме с точно приготвени пари по наредба, а според наредбата няма такова нещо. Чрез този сигнал бих искал да обясня на шофьора, че не е прав и е длъжен да има дребни пари за ресто, както в магазините имат 100 лева в касата".
Сигнал номер две:
"Здравейте, казвам се Наталия Гемеджийска. Пиша ви във връзка с градския транспорт в град Пловдив и най-вече за линия 99. Автобусите са изключително нередовни . От 14:40 до 16:30 нито веднъж не мина автобус преди дни. За мръсотията и това, че повечето автобуси са без климатик, няма говоря. Събират се доста хора, които чакат само тази линия. Изпращах доста имейли по този въпрос, но отговор така и не получих! Питахме за допълнителна линия, която да превозва пътниците от бившия ресторант "Стадиона" до гара Филипово, но също нямах отговор. Не е нормално да се чака толкова време. Не може в 21 век да има само три автобуса по тази линия, не ми се струва реално просто! Моля, тази молба да бъде обстойно разгледана!"
Сигнал номер три - абсурд по линия 24:
"Здравейте. Какъв е този абсурд с автобус по линия 24, който прескача спирки в индустриалната зона на Тракия! Преди време стоях близо час да го чакам, бързайки за спешен ангажимент.
Пропуснах ангажимента, защото не отидох навреме. Кой си позволява да се гаври с пътниците, които си плащат, за да бъдат обслужвани качествено?
Три линии на 44 минаха, три линии на 18 също, а линия 24 никаква я няма! Няма кой да прибере работниците... Срамота!"