Сигнал: В София стоя в задръствания, но се движа. В Пловдив е трагедия

Автор: Ивет Калчишкова
Коментари (11)
08:30 / 17.10.2023
8971
Редовен читател на Plovdiv24.bg се свърза с нас, за да изкаже неодобрението си към новата регулация на някои кръстовища и светофари в града.

Той изказва недоумението си, защо тук движението е толкова тромаво и прави сравнение с движението в София, включващо дори АМ"Тракия".

"Здравейте,

аз съм от така наречените ваши редовни читатели и бих искал да изразя мнението си за движението в града и новата регулация на някои кръстовища и светофари.

1. Както всички знаят, движението е страшно натоварено и освен че има много автомобили, затворени улици/булеварди, платна, които постоянно има спрели/паркирани автомобили, то и светофарите са някакъв фарс.

2. От точка А, която е "Тракия", до точка Б, която е митницата, са точно 4 км. Тези 4 км сутрин се изминават за 35 минути. Като в 85% от това време стоиш просто и не мърдаш.

Светофарите светят зелено буквално 12-15 секунди в най-натоварените посоки, докато някъде за наляво светят по 1 минута. Виждаш го светофара пред теб на 100 метра и не можеш да минеш направо поне 3 светофара? Що за тъпотия е това? След като някак си минеш след 300 метра, на следващия светофар е същото и така до крайната точка, където и да бъде тя.

3. Преди няколко дни имаше статии, че били променили светофарите на Аграрния университет и били направени с цел подобряване на движението? Откакто пипнаха тези светофари, то стана още по-зле!

Опашките вечер от булевард "Кукленско шосе" към Тракия са от началото на моста и в 3-те ленти, опашките сутрин от "Тракия" посока "Кукленско шосе" са още от "Ескалибур", дори остават в кръстовището и затрудняват движението.

Това ли е голямата промяна? Отделно на това всички шофьори са изнервени и не липсват селските изпълнение всяка една секунда/минута да карат в ленти, които са само за наляво или надясно и с цената на ПТП да се завират, за да минават направо, това отделно затруднява и бави движението!

4. Всеки го знае и вижда и се пише и казва/говори ежедневно на тези теми, но всичко е един голям фарс и повярвайте, няма значение за избори и кой ще стане кмет, това няма да се промени, а всеки ден става все по-зле!

Трябва ние гражданите, които сме най-потърпевши от това всичко и сме всеки божи ден по пътищата на града, да излезем и да изкажем нашето недоволство за да може някой да се задейства и да се направи една стриктна проверка, как се минава всяка сутрин и вечер през този град и как 1 час не стига, за да изминеш едни 5 км.

Това е благодарение на глупавите светофари и затворените улици/булеварди.

Всяка седмица съм в София и там стоя в задръствания, но се движа, в час пик прекосих половин София и излязох на магистрала "Тракия" за 20 минути и се прибрах в Пловдив за още 1 час. Което прави 1 час и 20 минути. След влизането в града от към "Голямоконарско шосе" пътувах 1 час и 35 минути до кв."Съдийски."

Виж коментарите (11)

Още по темата (1112):
18.11.2024 Новият заместник-кмет на Пловдив с ключов първи ход
18.11.2024 Шефът на "Тикси": До края на годината електронно таксуване в
автобусите
18.11.2024 Кметът на Пловдив плати 3 билета за градския транспорт по 3 различни
начина
18.11.2024 Новите карти за градския транспорт в Пловдив ще бъдат персонални
18.11.2024 Ерол Садъков е новият заместник-кмет по транспорт в Пловдив
18.11.2024 Нова система за контрол в градския транспорт в Пловдив
Още новини от Новини от Пловдив:
Район "Източен" с нова придобивка за хората със специални потребн...
Дрон без аналог в страната получи пловдивската пожарна
Ето я новата шефка на "Организация и контрол на транспорта" в Пло...
Позиция на "Старинен Пловдив" за плесенясалите мозайки в Голямата...
Първи подробности за разкритото в Пловдив голямо престъпление
Костадин Димитров: Искаме по-бързи темпове за развитие на транспо...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).