Читател на
Plovdiv24.bg се свърза с нас, за да съобщи за поредния случай, свидетелстващ за порочна практика в масовия градски транспорт. Сигналът е изпратен и до зам.-кмета по транспорт, до
ОКТ Пловдив, до фирма "Меритранс" ЕООД:
"Здравейте. След като някои от превозвачите с нарушения бяха премахнати и в навечерието на пускането на електронната система, пловдивчани се надяват на леко подобряване на услугата, наречена "градски транспорт".
Но в разрез с надеждите им отново се натъкваме на своеволията на шофьорите в часовете след работно време, когато няма кой да ги контролира.
На 11.12.24, в линия 4 (кола номер 6290) в 21.10 часа на спирка 90, в автобус тип "щъркел", шофьорът ми предостави доволно използван и смачкан билет. След като попитах няма ли по-използван от този, не ми беше даден нов, но парите ми бяха взети. Следват още нарушения като подминаване на спирки, явно шофьорът искаше да се прибере по-бързо, а чакащите на спирката граждани "кучета ги яли"?!
С такива ли кадри градският транспорт очаква са подобри услугата си?
И още един въпрос - при преминаване към електронна система общината смята ли да запази нерегулираните жълти хартии, вместо да предоставя билети от система със дата и час, които не могат да бъдат препродавани регулярно?"