Читател потърси Plovdiv24.bg. Ето какъв е проблемът:
"Здравейте! Искаме да изкажем възмущението си от това, което се случи днес по обяд в района на пазара на "Младежка". На ул. "Лука Касъров" бяха поголовно отрязани всички кабели за интернет и телевизия.
При отправен въпрос към районен "Централен" се оказа, че за това действие има заповед отпреди две години, но кабелните оператори не са се погрижили да скрият висящите кабели от фасадите.
Може би две години не са им достатъчни. Вече час и половина се опитваме да се свържем с N3, купени съответно от "Виваком". Кажете какво правим във време на работа онлайн от вкъщи?"
Сигнал от друга читателка:
"Здравейте! Пиша ви във връзка с "Булсатком". От 27.07. нямам нтернет и телевизия. Многократни обаждания и жалби - и нищо. Аз съм дългогодишен техен абонат. Плащам си за нещо, което вече 7 дни не използвам. Може ли да дадете гласност по случая. Сигурно ще има и други като мен. Аз живея на 15 минути от центъра на Пловдив, а не в джунгла. Имат 72 часа да отреагират на авария, но минаха доста повече"