Новината за предстоящото откриване на МОЛ "Марково тепе" предизвика доста сериозен интерес сред пловдивчани. Само в Plovdiv24.bg новината бе прочетена от над 47 000 човека.
С какво новият МОЛ предизвиква такъв интерес?
На първо място са новите марки, които стъпват в града ни. От МОЛ-а обявиха официално, че част от тях вече са ясни. Сред тях са Terranova, LC Waikiki, CCC, Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Clarks, Geox, Carducci, Original Marines, Yves Rocher и много други.
Освен с модни магазини, молът ще разполага и с голям детски център, фитнес зала, супермаркет, сладкарница и зона за бързо хранене. За пръв път в Пловдив ще отворят врати и ресторант от веригата Victoria, както и Kино Арена, чиято IMAX зала ще предложи на зрителите едно несравнимо киноизживяване.
Паркингът ще разполага с над 600 места, разположени на 4 подземни нива, като се предвижда изграждане и на открит паркинг. Главен изпълнител на обекта е G.P. Group LTD., а водещ архитект е арх. Илиан Илиев от студио Planning.
Красивите дървета около пазара до Стадиона загиват! Не са подкастряни откак са засадени. Ако това се направи, те ще бъдат спасени.Моля отнесете проблема до отговорния фактор.
На знамето на гр,Пловдив вместо седемте тепета, да ги преправят на шест + МОЛ-а! Това ЧУДО в презастроения център, на една от най-красивите /в миналото/ улици,,,,,
Нови марки стъпват в града ни? Та изброените отдавна ги има, само Уайкики има два магазина вече, за какви нови марки говорим? Само IMAX залата ще е атракция, другото си е "облякъл се Илия пак в тия". Е, селяните ще идват на зей пазар и да разкарват дечурлигата си зимата на топло, а лятото на хлад. Да не говорим че качеството на т.нар. маркови стоки няма нищо общо с качеството на стоките от същите марки в МОЛ-овете в Зап. Европа.
Това знаково за града място не трябваше да бъде превръщано в поредния търговски център (или хайде като искате викайте му МОЛ) - такива в Пловдив вече има предостатъчно, един даже успя вече да фалира. Можеше да се търсят инвеститори за нещо далеч по-интересно и различно, като увеселителен или приключенски парк например. Ето, Капана е ярък пример за това как с не чак толкова много усилия, но с добри идеи и последователност може да се постигне нещо доста различно и интересно. Това трябваше да стане и на мястото на бившето Марково тепе. А не МОЛ, който в продължение на години седеше като паметник на глупостта.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.