В сряда читател се свърза с екипа на
Plovdiv24.bg, за да разкаже за своето
"безкрайно" пътуване от Созопол до Пловдив заради лоша комуникация с "Юнион Ивкони".
Ние успяхме да се свържем със звено "Похвали и оплаквания" към фирмата и те ни разказаха тяхната гледна точка.
"Ние се чухме с въпросния пътник. Вероятно е станало някакво недоразумение между него и шофьора. Той ми казва една информация, а шофьорът ми предава друга. Не знам къде се къса нишката между тях в комуникацията. Билетите презаверихме за по-късен час", казаха от компанията.
"Шофьорът ми сподели, че не е разговарял с този пътник, а дали е така няма как да знам. Колегата ми каза, че е слязъл и е качил багажа на пътниците си в посока Пловдив и София. Пътникът пък ми обясни, че шофьорът му е казал да си чака автобуса за Пловдив. Не съм сигурна дали колегата може да го каже при условие, че нямаме автобус, който е само за Пловдив. Не мога да обвиня нито единия, нито другия. Не съм присъствала. Истината не знам къде е", допълни служителката.