ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Собственикът на ресторанта отговори на недоволната майка: Някои клиенти искат да си пият виното, а аз да тичам след детето им | ||||||
| ||||||
"Родителите дойдоха след 20:30 в съботната вечер. Лично аз ги настаних на хубава маса. Те бяха доволни, поръчаха си и след това оставиха детето на произвола на съдбата. В заведението имаме папагал. Детето отиваше и закачаше папагала, тичаше из масите". "Отидох при родителите и учтиво ги попитах дали имат таблет и може ли детето да си играе с него и да остане на масата. Ние нямаме детски център. Хората вечерят и не е хубаво детето да ги притеснява. Те не взеха никакво отношение. След малко отидох втори път и направих забележка. Жената ме попита: "Аз какво трябва да й кажа?". Отговорих й, че не знам какво да каже, но детето притеснява другите клиенти. Отново я помолих да даде на детето телефон или таблет. Малко по-късно те са поискали от севритьорката сметката. Платили са я с думите: "Вашият шеф ни изгони". Няма как да си гоня клиентите. Има родители, които смятат, че ние сме детски център. Имало е случай, когато детето на посетители е било на улицата и те не го виждат. Имахме ситуация, когато детето се беше заключило в тоалетната, а майката спокойна е на масата. Дойде друг клиент, за да ни сигнализира, че детето не може да си отключи тоалетната. Деца се оставят сами на възраст около 4-5 години. Започнах да казвам на децата, че само с родителите могат да ходят до тоалетната. Когато се заговорят, част от родителите забравят да проверят, къде им е детето. Правим забележки основно когато притесняват и останалите клиенти на ресторанта. Ние нямаме детски център. Нямаме възможност за такъв. Посетители искат да дойдат, да си оставят децата, да си пият виното или бирата, а аз да вървя след тях. Искам да има спокойствие и ред в заведението. Хората да идват, да вечерят и да останат с добро впечатление. От 20 години имам този ресторант. За мен е недопустимо да си гоня клиентите. Знам, че винаги ще има недоволни клиенти. Не мога да угодя на всички. Аз не се сърдя, всеки има право да коментира - храна, обслужване. Искам да имам ресторанта още дълго време и той да работи. Това е моята гледна точка. Ако стане нещо лошо с детето в ресторанта, пак ще пишат за мен. Ако някое дете бръкне в някой контакт, сигурно аз пак ще бъда отговорен. Тогава ще е късно за реакции." |
Още по темата: | общо новини по темата: 4 | ||||||||
|
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Показва коментари на root666
на 07.08.2023 г.
-17
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Известен пловдивски адвокат: Ще го търсим Веселин Маринов
08:17 / 25.12.2024
Старобългарските думи, които използваме и до днес
13:35 / 25.12.2024
АПИ с предупреждение за магистрала "Тракия"
10:22 / 25.12.2024
Удрят ни тежки магнитни бури
20:57 / 25.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета