Временна комисия да обследва строително-монтажните дейности на стадион “Локомотив". Това искат група общински съветници от “Браво, Пловдив", разбра
Plovdiv24.bg. Припомняме, че според проведената обществена поръчка фирма “Рудин" ООД е изпълнител по договора за близо 10 млн. лв. за изработване на технически и идеен проект, за строителство и за упражняване на авторски надзор. Очаква се финализиране на другата обществена поръчка за 37 млн. лв. и избор на изпълнител измежду
четири фирми кандидати за строително-монтажните работи, благоустрояване и инфраструктура и изграждане на централната трибуна - Рудин ООД, ГБС - ПЛОВДИВ АД, ДЗЗД "Локомотив 2024" и ДЗЗД "Домът на Локомотив".
Във връзка с големия обществен интерес и прозрачност при разходване на държавни и общински средства от “Браво, Пловдив" предлагат създаване на временната комисия. Тя трябва да изготви доклад за извършените строителни дейности и за изразходваните средствата по договорите, включително и индексации, както и да проследи спазването на сроковете. Комисията трябва да изготви и доклад за състоянието на изпълнените СМР-та и да обследва и качеството на строителството.
Тя трябва да проучи и възможността за получаване на неустойки за община Пловдив при неизпълнение на клаузите по договора с изпълнителя.
Освен общински съветници в комисията трябва да влязат и експерти от Община Пловдив и външни експерти от Камарата на архитектите и инженерите и представителите на фен клуба - или общо 20 човека. Работата на комисията трябва да приключи след приключване и на строително-монтажните работи по стадион “Локомотив", както и въвеждане на четирите трибуни в експлоатация.