Поредното емблематично изложение на практика бе съсипано през тази година. Култовият пролетен панаир, заради който в миналото през изложението минанваше повече от половината Пловдив и огромно количество посетители от страната и чужбина, на практика обръща гръб на обикновенния човек.
Тази година Пролетният панаир излиза с нова формула и стратегия. Името също е ново „Бизнесът среща бизнеса". "Досега изложението беше ориентирано към стоки и услуги за крайния потребител, но вече ще се фокусира върху бизнес контактите, затова за първи път сменихме визията и начина за представяне на фирмите, обясни главният директор на панаира Иван Соколов.
Това в прав текст почти означава, че обикновенните посетители са нежелани на изложението.
Ще ви липсва ли емблематичното Пролетно изложение и одобрявате ли управлението на Панаира под ръководството на Гергов? Можете да изкажете своето мнение в коментарите по темата.
Още по темата (43): | |