ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Средно по 20 сигнала от недоволни граждани постъпват седмично на горещите телефони на "БДЖ - Пътнически превози"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:38 / 18.08.2011Коментари (8)3061
© Plovdiv24.bg
Средно по 20 сигнала от недоволни граждани постъпват седмично на горещите телефони на "БДЖ - Пътнически превози" от обслужването в Пловдив. Това съобщи на пресконференция Георги Иванов, управител на "Пътнически превози".

Сигналите са от различно естество - за не даване на информация, заблуда, неприветливо отношение от бригадата във влака, закъснение на влакове и др. Един човек, който влезе в гарата е нормално да бъде посрещнат приветливо и да му бъде дадена нужната информация, каза Методи Христов, управител на "Пътнически превози" отскоро. По думите му, това са съществени неща и трябва да бъде обвързан труда на работещите в системата със заплатата, която получават. 

В момента се обмислят всякакви системи за оценка на положения труд от служителите в администрацията на БДЖ, която предстои да бъде силно редуцирана, за сметка на специалистите. За оценката на труда на служителите е важна на 100% и постъпващата информация и сигнали от граждани, клиенти на холдинга. Въпреки проблемите отношението към клиентите е различно на различни места в страната. Във Варна, например, обслужването е на ниво, но в Пловдив не се работи добре, са установили от ръководния състав на холдинга. Има какво да се свърши в това отношение. По думите на Методи Христов у нас все още реформата в БДЖ върви трудно. Липсва отношение на добър стопанин към всичко, което се прави. Тоалетните наистина са в окаяно състояние почти навсякъде, но има и много ремонтирани тоалетни, ""които май отново плачат за ремонт", каза Христов. Реформата не е реформа само на ръководния състав и на мениджмънта, а и вътре в нас. Всяка не ангажираност и безстопанственост е недобро, апелират от БДЖ. 

"Холдинг БДЖ" ЕАД изнесе резултатите от извършените от ръководството проверки на работния процес и условията на труд в Поделенията за пътнически и товарни превози в Пловдив.

Източник: Радио "Фокус"







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Daniela Dieva 1
премахни филтъра

-1
 
 
о, я дайте телефона, да им звъня по 20 пъти на ден, че са толкова нагли...Няколко пъти вече си плащам двойна цена на билета, защото сутрин работят само 2 каси има по 50 човека на всяка, и 20 минути не ми стигат, за да си взема билет...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
51-ото Народно събрание
Димо Алексиев хванат пиян зад волана
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: