Най-вероятно през следващата седмица ще стартират дейностите по реализацията на проекта "Модър-Царевец", научи Plovdiv24.bg. Това заяви кметът Иван Тотев днес.
Проектът е пряката връзка между улиците "Царевец" и "Модър" с подлез под жп линията София - Пловдив - Свиленград. Подземният участък е с приблизителна дължина от 500 метра, като се предвижда разширение на ул. "Царевец" и ул. "Модър" с две платна с по две ленти за движение. Пътният възел ще се финансира с европейски средства по Оперативна програма "Транспорт" към Министерство на транспорта и е част от модернизацията на пътния участък Стамболийски - Пловдив от жп линията Пловдив - Свиленград.
Градоначалникът припомни преди време, че от страната на община Пловдив имотите в района на строежа вече са отчуждени.
При реализацията на "Модър-Царевец" паважната настилката на ул. "Царевец" ще бъде подменена с асфалтова, заяви преди време пред репортер на сайта Тотев. Той поясни, че Община Пловдив много активно работи с Министерството на транспорта за реализацията на проекта.
Най-сетне!! Браво!! Дано всичко е наред с геодезията и да стане възможно най-бързо, но не за сметка на качеството!! Браво на кмета-един да си изпълни предизборните обещания!! Стискам палци!!
Само едно не разбирам ЗАЩО ПОДЛЕЗ ? Толкова ли не си взеха поука с тези подлези, този в Прослав всяка година поне за няколко седмици не може да се ползва защото е наводнен. Следващият до стадион Пловдив е същата работа при всеки по силен дъжд, за подлеза на централна поща въобще не ми се коментира. Този подлез ще е същата работа, нали за там проекта беше за НАДЛЕЗ с пари от софийският боклук?
Защото високоскоростното трасе Пловдив-Свиленград изисква да се вдигнат много високо надлезите, а тям няма такава възможност. Поради същата причина се обсъжда и събарянето на бетонния мост - много е ниско над коловозите и влаковете се налага да си прибират пантографите
За да бъдем точни и обективни високоскоростното трасе изисква по- ниска контактна мрежа- прост физичен закон. По тази причина няма как да се изисква проектиране на по- висок надлез от сегашното положение. Направата на подлез няма нищо общо в високоскоростната линия, а е продиктувана от съвсем други технологични причини. Същото може да се каже и за случая с бетонния мост.
Това звучи много добре, но ми звучи и много предизборно. Може и да се заблуждавам, но това което ни обясняваха досега беше, цитирам :"Пътният възел ще се финансира с европейски средства по Оперативна програма "Транспорт" към Министерство на транспорта и е част от модернизацията на пътния участък Стамболийски - Пловдив от жп линията Пловдив - Свиленград, пък аз не съм чул, да правят нещо по ЖП линията в този участък. Но както и да е. Пак се затвърждава мнението у хората, че по-добре да има избори всеки ден.
Пътният възел попада в лот 3 Стамболийски- Пловдив от проекта за реконструкция и модернизацията на участъка Септември- Пловдив- финансирана по програма "Транспорт". По ред причини проекта все още не е стартирал. Наистина се очаква работата по него да започне във всеки един момента, което наистина е чудесно. Проекта по който се работи от 2007 е Пловдив- Свиленград, но той няма нищо общо с въпросния, в който е включен Модър- Царевец. Нека бъдем точни!
сел_чо, вземи па си отвори очите бре! как предизборно като за този проект се работи вече 1 година? и по твоята логика предвид, че избори има през година може да се каже че всичко е предизборно! а ако не си забелязал герб си работят още от както са на власт... почти нищо не е ама все пак е повече отколкото досегашните при които наистина беше предизборно.
Ейййй, пак ще затапите целия град от ремонти бе, как не ви е срам :) Шегувам се, пък дано всички, които някога (миналата година бяха много такива) са писали подобни коментари да осъзнават вече колко е смешно.
Не съм привърженик на Славчо,но до колкото знам той е искал да прави,но тогавашното правителство не са му давали пари ;) Сега нека не забравяме,че ГЕРБ бяха правителството и управниците на Пловдив са от същата партия :) И тази година ще гласувам за Иван Тотев,но се надявам,че пак ще изберат ГЕРБ за правителство.
Тоше нещо не си запознат ! Славчо глупака спечели след като лично ГЕРБ даде подкрепата си за тоя боклук , но след няколко месеца го разбраха колко струва и го отрязаха от всичко , защото най-нагло излъга нас Пловдивчани - като редовно ходеше да се отчита при свинаря !!! Славчо сам се доказа ,че е едно червено ГОМНО !
Не е вярно като цяло това, което казваш, но за да не обяснявам пак всичко от начало до край за кой ли път само ще те питам коя година ГЕРБ спечелиха парламентарните избори и от коя година започна мандадът на Славчо? Тук ще ти напомня, че преди ГЕРБ да сформират правителство на власт бяха БСП, в коалиция с които пък Славчо управляваше в Пловдив, т.е. отново е имало единствно на местна и национална власт и то точно първите 2 години от мандата на Славчо, т.е. да кажем, че първите 2 години от мандатите на Славчо и Тотев са сходни в това отношение, ама в отношение на свършеното надали можем да ги сравним дори. Иначе не е вярно, че ГЕРБ не са давали парите, истината е (съвсем накратко все пак да кажа), че в документа за боклука, който лично Славчо подписа още преди да започне депонирането, ясно беше написано кога и при какви условия, както и за кои обекти ще бъдат отпуснати пари в замяна на депонирането на боклука. Управлението на Славчо както и с много други работи, така и с изискванията във въпросния договор НЕ СЕ СПРАВИХА и затова не получиха и парите от правителството. Спомняш ли си гафа им със Небет тепе и това, че заради пиене на кафе на магистралата закъсняха с внасянето на документите с 1/2 час и Пловдив изпусна няколко милиона за този проект. Това трябва да те ориентира и защо не получихме парите за боклука по-рано, а не лъжите на Атанасов.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.