Пловдивски бизнесмени, участвали преди на панаира споделят, че в последно време "пропускат", тъй като ценовата политика на изложението изобщо не отговаря на световната криза и бизнес средата. Българите предпочитат да инвестират в пъти повече и да ходят по изложенията извън България, отколкото в родния си град - факт, който е достатъчно показателен как се управлява дружеството. Този браузър не поддържа видео елемента.
Посетителите също са критично малко. Въпреки, че в преди началото на изложението от пресцентъра на Панаира обявиха, че очакват иначе не чак толкова голямата цифра от 100 000 посетители, в края на изложението те отчитат (по данни на Панаира) 50 000 посетители. За сравнение миналата година посетителите бяха към 150 000. Билетът от 6 лева тази есен дори няма да го коментираме. Липсата на реклама също е огромна, каза го и ексминистърът на икономиката в началото на тази година. Гергов реши да гради медийна империя, естествено с панаирни пари, като разчиташе, чрез тази империя да рекламира изложението, поне на местна почва. Резултатът и тук е катастрофален, като "медиите" му са далеч като качество и аудитория от тези определения. Панаирът отсъства от истинските медии, където са хората, от там много хора дори не разбраха, че в момента се провежда панаир.
Въпреки течащите огромни ремонти именно в район Северен, увеличение на трафика по време на панаира не бе усетено, спрямо седмиците преди това. Само по себе си това говори до колко е спаднал интересът към изложението, имайки предвид какви задръствания и натоварен трафик са свикнали да търпят хората от района, а и в централната част на Пловдив по време на подобни големи изложения.
Не е нормално цената на билетите и на площите за изложители да расте, а продавачът на кебапчета да сваля цените два пъти, за да компенсира липсата на хора и финансовата криза (колко тя се отразява на купуването на кебапчета е отделен въпрос). Да не би този продавач да е по-добър бизнесмен?
(C) ПОТВ
Още по темата (43): | |