Усвояване на пари за ремонти - така читател на
Plovdiv24.bg озаглави сигнала си до нашата медия. Даваме му думата: "След повече от 10 години непрестанни тежки катастрофи на може би най-опасното кръстовище в Пловдив (това на "Ален мак") и нито един опит те да бъдат предотвратени, продължават да се извършват дейности в облага вероятно само на пряко свързаните с осъществяването им. През последните години например бяха сменени светофарите, без някой да вложи полезна и рационална мисъл, като например при конкретната инвестиция да бъде създадена отделна светофарна секция за левия завой по направлението Пловдив-Карлово и обратно.
Това би изолирало до голяма степен основния фактор за катастрофите по тази важна входна артерия за града. Вчера, 09.01.2018, се извършва подмяна на здравата асфалтовата настилка само в центъра на кръстовището, като при това липсва всякаква координация между институциите. Ремонтът започна около 10.30 ч. в най-натоварения трафик, с предупредителни знаци само около кръстовището, на не повече от 20 метра от светофарите. Например влизащите от "Голямоконарско" и "Брезовско шосе" по ул. "Георги Бенев" в посока въпросното кръстовище разбират за ремонта едва като наближат светофарите и настава суматоха, нарушават се правилата, а служителите на "Пътища" АД се превръщат в регулировчици, тъй като полицейски служител пристигна повече от час след началото на ремонта.
На снимката се вижда идващ от "Брезовско шосе" камион с извънгабаритен товар и той не е единственият попаднал в тази ситуация - постоянно минават камиони с ремаркета, чиито шофьори поради липса на адекватни указания са принудени да проявят чудеса от майсторство, а камионите им да променят съществуващите физични закони, като редуцират радиуса си на завой под заводските параметри.
Явно става въпрос за усвояване на пари по нечий проект, в което няма нищо лошо, ако беше видим смисълът от смяната на здрава настилка и беше извършен ремонтът не в един от най-натоварените делнични дни, а в събота и неделя, при обозначаване на всички подходи към ремонтирания участък със съответните възможни обходни маршрути".