ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Така ли ще изглежда районът около Гарата след пробива и новото кръгово?
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:00 / 27.07.2021Коментари (20)21398
Идейният проект за модернизация на Бетонния мост бе представена днес от главния архитект на Пловдив Димитър Ахрянов. Той подчерта, че стартът на реконструкцията на съоръжението ще може да започне, едва след като НКЖИ реализира пробива под Централна гара, което трябва да стане до 2024 година.

Вариантите за модернизация на моста над бул. "Христо Ботев“ е изграждане на метална и стоманено-бетонна конструкция, като целта е запазване на свързаността между районите "Централен“ и "Южен“.  При последващото изработване на техническата и работна фаза на проекта ще има по-голяма конкретизация за наклона на самите рампи, но се предвижда построяването нова такава от западна страна, която да осигури достъп от запад на юг, коментира още Ахрянов.

Той уточни, че заради изискванията за движение на влаковете по железопътните релси и по-голямото отстояние на съоръженията около тях е необходимо Бетонният мост да се модернизира. Предвижда се това да стане два етапа.

Етап I предвижда събаряне и изграждане на нов надлез над жп линията. Новият пътен надлез ще осигури вертикален светъл габарит за преминаване на коловозите в гаровия район на железопътната линия, с цел да не бъде възпрепятстван ремонтът на железопътното трасе в границите на града. Съществуващите пътни връзки с бул. "Христо Ботев“ ще се запазят.

Етап II предвижда реконструкция на пътния възел, включваща изграждане на нови пътни връзки от и за "Коматевско шосе“ по посока ул. "Македония“, изграждане на ново кръгово кръстовище на второ ниво и реконструкция на съществуващите пътни връзки от ул. "Македония“ към ж.к. "Тракия“ и от ж.к. "Тракия“ към ул. "Македония“.

Реализацията на втория етап от проекта може да бъде започната след изграждането на комуникационно-транспортния пробив под жп ареала на гара Пловдив, тъй като ще бъде необходимо пълното затваряне на ул. "Македония“ и пренасочване на движението по новоизградения пробив.

"Работата по Бетонния няма да започне, преди да бъде реализиран пробивът под гарата, за да се избегне проблеми с трафика“, посочи арх. Ахрянов, като заяви още, че бъдещото съоръжение трябва да е с 1,20 метра по-високо от вече съществуващото, а местоположението на сегашните рампи ще се запази.

Община Пловдив ще съдейства на НКЖИ за по-бързото реализиране на проектите на НКЖИ, които все още са на идейна фаза.



Още по темата: общо новини по темата: 342
12.11.2024 »
08.11.2024 »
04.11.2024 »
03.11.2024 »
27.10.2024 »
21.10.2024 »
предишна страница [ 1/57 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Къде е велоалеята, ако сега не се изпълни никига няма да има по Христо Ботев !!! Моля да се обърне внимание на това, много е трудно в момента преминаването с велосипед там в момента, а с тротинетката ми е още по трудно и опасно.
0
 
 
Този капут неарх. Ахрянов е със сериозни ментални проблеми и гаранция със купена диплома!!! Какво е това хвърчащо във въздуха безумие!?!? Колко ще струва?!?! Виждал съм по реалистични рисунки на третокласници!!!
-1
 
 
По лесно да вдигне кръговото от колкото правия път. Браво, евала, поздравления. Умен архитект
0
 
 
И нека картинките започнат отново....на бетона, на кръговото до водната палата, на даме груев. Ако мога да ви изсипя history на всичките картинки които публикувате последните 5 години за тези проекти....едно и също рисунки само
0
 
 
А за моста/колело - естествено, че "дупката" по средата трябва да е в пъти по-малка, ако изобщо я има - заради по-широки ленти и за да не могат да "минават" коли през нея... Иначе задължително трябва да се слагат легнали полицаи на изкачването, защото със сигурност ще има "прелитащи" автомобили
0
 
 
Относно пробива - за мен правилната връзка е Руски - Македония, а не Васил Априлов - Македония. Руски има реално шест ленти, ако добавим и зелената алея по средата - в пъти по лесно е да се "пусне" от там подлеза.
+1
 
 
Аре сега тази пожарна я завъртете в това кръгово да видите как ще изпотроши мантелите и ще падне долу. Или двата камиона един до друг, който никога няма да минат от там при този габарит на пътя.
0
 
 
нали казаха, че без да направят Даме Груев - няма да започват Бетонния? демек никога.
+1
 
 
Бъдете сигурни, ако първо направите реконструкцията на БЕТОННИЯ надлез, ще отпадне необходимостта от пробив под централна гара.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
51-ото Народно събрание
Български национален отбор по футбол
Хороскоп за деня
Искаме 47 милиона лева за Южен обходен колектор
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5407) 59%
Не (2943) 32%
Не мога да преценя (874) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: